Saako minkä tahansa videon netistä?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi kukkkonen 19.04.2007.

1. kukkkonen

kukkkonen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei! Olen käyttänyt Firefoxin extensioneita videoitten lataamiseen YouTubesta, Google Videosta ja niin pois päin. Hyvin on toimunut, olen niitä sitten ohjelmilla konvertoinut MP4-muotoon ja katsellut ipodilla. Mieleeni tuli sellainen kysymys, että eikös asia ole niin, että kun katsoo jonkun videon, niin periaatteessa se latautuu koneelle jonnekin (temporary files -hakemistoonko?) Videon saisi siis otettua jostain hakemistosta ja sitten sen voisi konvertoida jotta sen saisi itselleen ihan miltä sivulta tahansa. Toimiiko näin ja mitä pitää tehdä jotta pääsen temporary files:seihin käsiksi? Kiitos vastauksista jo tässä vaiheessa!

2.  
  3. opaaliola

opaaliola Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En ole ikinä kyllä kuullut, että ne tallentuisivat jonnekkin temppeihin.. Kokeileppa tätä ohjelmaa. Syötät esim. jonkun YouTuben videon osoitteen tuohon ja valitse missä muodossa haluat sen ottaa (joukossa myös iPodille sopiva muoto). Itse suosittelen tätä, sillä tällä saa suoraan esim. YouTubesta napattua videolle ja filetyypin voi valita, että se on esim. iPodille sopiva ja itse olen paljon käyttänyt Tuben videoiden nappailuun ja se hyvä puoli tässä on, että sillä saa suoraan muutettua sen videon niin ei tarvita muuta kuin siirtää se video iPodiin :) Kokeileppa!

Viimeksi muokattu: 19.04.2007
  4. Betrayed

Betrayed Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Aikaa kannattaa tosin varata paljon jos kyseistä palvelua käyttää. Latausnopeus Youtubesta ainakin tuntuu olevan hidas, ja sen valmiin tiedoston lataus myös. Tuollakin on varmasti klippejä mitä konvertoidaan useasti saman päivän aikana, pitäisivät jotain välimuistia niistä jo konvertoiduista niin nopeutus huomattavasti ton käyttö.

5. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Kaikki videot jotka cachettuu kovolle katsoessa myös latautuvat koneelle. Itse huomasin, että yhtä videota cachettaessa se latautui Firefoxin cache hekemistoon, mutta kun se saavutti 100% se "katosi" jonnekin cachen syövereihin.

6. q-hub-op

q-hub-op Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen huomannut saman, jopa ekat tiedostot (siis forkkauksen jälkeen) ovat tallessa. UnPlung osaa "ladata" sivun tiedostot cachesta jos ne sinne ovat jo kerinneet latautua kokonaan.

Jaa tämä sivu