Morjesta. Kun pelaan gta sa-mp:tä niin heti kun tulee joku toinen pelaaja tai joku todella suuri modi niin alkaa todella pahasti lagittaa. Resut on kaikki low asennoissa ja kuvan kokokin on melkein toisiksi pienimmällä (800X400Xjotain) eli todella palikkamaista menoo. Mulla on kaksi emolevyy käytettävissä ja nyt oon kokeillu vaan intel (r) 845PE toinen emolevy on asus p4p800-mx en teidä kumpi on parempi :/ ekaan emolevyyn mulla kaksi näytönohjaita joista entiedä kumpi on parempi: NVIDIA vai Radeon 9000 Radeon tuntu pyörittävän paremmin yksin peliä. Ram muistii on 1Gb Prossu: 2,4GHz pentium 4 (kummassakin) ja netti tulee: A-Link usb wlan Eli mitä mun pitäs uusii että saisin se pyörii paremmin, tai silleen ettei se lagaa heti kun näkee toisen pelaajan?Peli alkaa muistuttaa dia-esitystä kun kuva menee niin hitaasti. Kuva saa olla pikkusen tökkö mutta kuhan se ei ala lagaa heti kun tulee pelaaja. On pikkusen turhauttavaa yrittää pelaa muitten kanssa kun ittellä lagaa niin pahasti. Help me plz...