1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

S-video -ongelma

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi evershine 24.10.2005.

  1. evershine

    evershine Guest

    Eli, minulla on uusi LCD-televisio (Sony KLV-S23A10E), jonka olen juuri laittanut seinälle. Ongelma on siinä, että kun yritän yhdistää TV:seen tietokoneen s-videokaapelilla, kuva ei näy... Tai se näkyy pari sekuntia välkkyen ja punaisena. Ongelmaa ei ollut, ennen kuin TV laitettiin seinälle. Sitä ennen se oli lattialla, yhdistettynä tietokoneeseen ja kuva näkyi ihan hyvin. Mikä ihme tässä nyt on ongelmana? Tietokoneen asetuksiakaan en ole muuttanut... Telkkari nyt vaan on seinällä eikä lattialla. Se on kyllä eri pistorasiassa kuin ennen, voisiko ongelma johtua siitä? Olen yrittänyt etsiä vastausta tähän ongelmaan koko päivän, mutta mistään ei löydy vastausta, tai sitten olen liian tyhmä tajuamaan sitä. Tietokoneen näyttösovitin (vai mikä se nyt on) on ATI Radeon 9600 series.
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Eikös tuossa TV:ssä ole VGA liitäntä? Suosittelen sitä käyttämään S-videon sijasta.
    Kyllä huono maadoituskin voi ongelmia kuvaan aiheuttaa, kannattaa tietenkin tarkistaa johtojen kiinnitys.
     

Jaa tämä sivu