Eli onko joku pelannut peliä pitkällekin ja osaisko auttaa kun en pääse etenemään... Olen nyt hakemassa joitain dokumentteja jostain bunkkerista (X-18 jos se tarkoitti sitä) sain ne dokumentit ja jäin sit jumiin. Siellä pyörii sellanen omituinen pallo joka sylkee tulta ja ovesta ei pääse kun joku pitää sitä toiselta puolelta kiinni. Mitä siinä pitää tehdä????
Ammu sitä valopalloa niin kauan että se räjähtää ,niin se ovi maagisesti avauttaa sen oven lukituksen
Ok, kiitti. Olen monta tuntia koittanut etsiä jotain salaovea yms. Oon mä sitäkin ampunut mut kunnei se ole näyttänyt siitä kärsivän, kiits
onko tuohon säteilyyn joku naamari tai jotain kuolen koko ajan sihen, ja nyt ei löydy vodkaa eikä piikkiä mistään. olen jossain maan alla ja en pääse eteenpäin.
kylläpä on perseestä tämä peli.. nyt joudun sitten näköjää pelaamaan alusta uudestaan ku en pääse eteenpäin ilman sitä pukua...
Pukua tärkeämpää on valita artifaktit, jotka vähentävät säteilyä. Ja etenkin artefakteja jotka lisäävät säteilyä ei kannata käyttää, ellei mukana ole reilusti ruiskeita.
jo huomasin että mulla oli joku jellyfish tai joku sellane joka anto jo itsestään säteilyä =D ja löysin nyt kun aloitin uudestaan sellasen paremman puvun myös ja nyt olenki jo pelannut pidemällä mitä olin ajemmin vaikka jouduin aloittaa alusta=) ihan jees pelihän tämä sittenkin.
Oma loppuni oli varsin tyydyttävä Muista että jos et tee kaikkia tarvittavia "juttuja" niin et saa pelata vihoviimeistä ruutua(joka muuten oli lempiruutuni) ollenkaan ja peli jää vähän torsoksi.
jaa no sitten ymärrän mulle tuli sellanen että toivomus olisi että the zone:a ei olisi ollenkaan ja sitten näkys vihreää niittyä ja metsää ja viimeks näytettiin että the marktone oli sokea=) oliko tuo sitten se surkein loppu?=)
Peliin on tosiaan 7 erilaista loppua. 5 Wishmaster loppua, eli siis 5 erilaista toivetta esitettäväksi. Se, mikä toive tulee riippuu miten on pelannut. 1 lempinimellä C-Consciusness loppu (en viitti spoilata) 1 oikea loppu, joka tulee noin tunnin pelaamisen jäälkeen (siis tuosta wishmaster kohdasta eteenpäin) Lisätietoa vaikka täältä. Löytyy myös videoina kaikki erilaiset loput. Kannattaa todellakin luntata ohjeista, miten tuon oikean lopun saa jos sinne ei muuten onnistu pääsemään. On sen arvoinen, ei varsinaisesti itse loppu, mutta tuo kenttä mikä tulee wishmasterin jälkeen.