Eli kyseinen ulostulo ei anna signaalia ja myös usb-näppis käyttäytyy oudosti käynnistettäessä. Aluksi näppikselle ei nimittäin tule virtaa. Mistä voisi johtua? Olen asentanut tänään pari ohjelmaa, esim. GTA SA, joka viallisen levyn takia ei asentunut kunnolla. Asensin myös uuden dvd-aseman, mutta maadoitin itseni ja laitoin kaiken huolella kiinni, ettei siitä pitäisi olla mitään haittaa.
On päällä, analoginen ääni tulee kaiutinplugeist, mut ei tuu mtn. signaalia tosta reiästä. Mitäs täs pitäs tehä? Palautuspisteellä palautin siihen pvm:mään, kun vielä toimi, eikä auttanut. Pitäiskö emoon hakea uudet ajurit, sillä integroitu äänikortti. Mistäs kannattais ne ajurit hakea? FUJITSU SIEMENS MS-715 on merkki ja malli.
Niin elikkä bios pitää päivittää? Eikös siinä ole oma vaaransa, että tyrii? Kannataisko suoraan ladata MSI:n live update?
Vaikea sanoa noissa merkki koneissa saattaa olla jotain omia virityksiä, jos sama bios F/S.in sivuilla varmaan tuo MSI Live update toimii varmemmin. Mikäs kone FUJITSU SIEMENS MS-715, ei löydy netissä tuolla merkinällä.
Mullakin oli joskus vähän samanlaista ongelmaa kuin sinulla. Paitsi mun ongelma oli vaan sellainen että signaali katkesi aina pariksi sekunniksi ja sitten palasi takaisin, mutta koita tosiaan tuota äänikortin ajureiden päivitystä se auttoi ainakin mulla tohon pätkimiseen.
Mut mites, ku äänikortti on emoon integroitu? Mistä mä ne ajurit revin? Tietoja emosta ja koneesta annettu ylempänä.
Noh eipä muistunut mieleen, nuo FusiS sivut yhdet huonoimmat valmistajan sivut. Eihän tuolta saa mitään ilman sarjanumeroa ulos. Haet tuolta sivuilta ajurit koneesi mukaan. Laita hakuun Scaleo T ,Please enter either the device´s identification number,or the product name: seuraavaksi kysyy>>Please enter the device´s serialnumber: Etsi audio driver.
Vielen Dank. Latasin tuolta sivuilta ton driverin, mut siin ei oo mtn. asennusohjelmaa. Liuta tiedostoja joista mikään ei aukea, mitäs teen?
Mitä tiedostoja siinä on tai linkkiä sille sivulle mistä ne latasit? ajurien päivitys onnistuu yleensä laitehallinnan kautta valitsemalla laite ja sitten oikea hiiri ja päivitä ajurit.../update drivers... ja sitten ohjaa sinne minne ajurit on purettu
Noin se jekkasikin. Ajattelin, että siellä olisi joku sovellus, joka lähtisi päälle. Kiitoksia kaikille vaivannäöstä tähän asti ja toivotaan, että homma toimii kunhan ehdin buutata koneen.