Tuli vain nyt mieleen, että täällä ovat eräät kyselleet, että miten Windows XP:n kirjautumisikkunassa olevat sähköposti-ilmoitukset saa poistettua, koska heillä ei oikeasti ole tullut uusia sähköposteja. Niinpä nyt ajattelin tehdä oppaan sen tekstin poistamiseksi. 1. Mene Käynnistä -> Suorita -> Regedit.exe (.exeä ei välttämättä tarvita perään, mutta minulla ei toiminut muuten.) 2. Sitten mene HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail\ ja paina oikealla hiiren näppäimellä UnreadMail kansiosta ja valitse käyttöoikeudet. 3. Sieltä valitse osio SYSTEM ja sitten siihen ilmestyy sellainen laatikko, jossa lukee, että täydet oikeudet ja sen perässä sellainen valintaruutu jonka yläpuolella lukee estä. Laita ruksi siihen ruutuun ja paina OK. 4.Valmis Lähde: Microsoft Support Kuvat: Minä itse
Ja jos sen ilmoituksen haluaa vain "nollata", niin etsii samaisesta HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail\ haarasta arvon MessageCount ja vaihtaa siihen 0, niin tuo ilmoitus "nollaantuu". http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/332331#1948607