En nyt ole varma kannattaako tätä aihetta tänne tehdä, mutta näytöstä kaikki lähti alkuun: Nyt on käynyt niin, että olin sammuttanut koneen illalla aivan normaalisti, eikä mitään normaalista poikkeavaa tapahtunut. Aamulla herättyäni aloin käynnistämään konetta ja huomasin, että näytön (Acer 19" TFT) pieni ledi ei palanut. En saanut näyttöö virtaa vaikka irrotin kaikki piuhat ja kokeilin niitä ties miten päin kiinni, mutta ei. Näyttö vietiin sitten takuuhuoltoon ja liikkeestä sanottiin että korauksessa menee 1-2vk, koska näyttö pitää lähettää Helsinkiin. Laitoin sitten koneeseen n. 10v vanhan compaqin putkinäytön kiinni ja huomasin myös koneen olevan epätavallisen hidas. Myös nettiyhteys lakkasi toimimasta melkein samantien kun olin saanut IRC:n käynnistettyä. Kone ei kuitenkaan tajua että yhteydessä olisi mitään vikaa, sillä se väittää yhteyksien olevan kunnossa ja jopa "Korjaa" -komennon se suorittaa loppuun asti. Olen kokeillut myös irrottaa verkkopiuhaa ja bootata modeemia. Näin on käynyt minulle ennenkin, mutta ongelma on yleensä korjaantunut lähes saman tien. Silloin kun vein näytön liikkeeseen, he ehdottivat ainakin näyttöön aiheutuneen ongelman johtuvan sähköpiikistä. Itse koneen hidastelusta en heille kertonut, koska en tiennyt sen vielä silloin hidastelevan (ja kone on ostettu eri paikasta). Kone on tähän asti toiminut ilman mitään vastaavanlaista ongelmaa 1,5 vuotta. Osaatteko sanoa voiko kaikki tämä todella johtua sähköpiikistä ja mikä nettiyhteydessä on vikana?
Itselläni juuri samantapainen ongelma. Sähköpiikki kävi viikko sitten ja netti rupesi pätkimään..Laita kotivakuutuksen piikkiin. Käyn itse huomenna viemässä romuni liikkeeseen, jossa kirjoittavat "ei kannata korjata"-lapun koneesta, minkä jälkeen käväisen vakuutusyhtiössä.. Tuolla oma threadini