Älkää vaipuko synkkyyteen mutta tuo pelin asennus heittää uskomatonta läppää. Ei asennu xp:lle, tyär sitten xtailee miksei toimi. tuo asennus heittää "main tread" at adress 100016a3d onko peli vanha ja ei istu nykyiseen Xp:hen. Vai pittääkö duunata jotain. heittäkää jotain "faarille". Pelihaluja olis (tyttärellä) muttei uudeltakaan ja aidolta rompulta onnistu. Vaatimukset win98 tai uudemmat 233hz pentium 3d grafiikka 32mb ram. win äänikortti. directx 7 pc yht.sop 4x cd 300mb tilaa. kaikki täyttyy muttei pelaa. asentuu mutta heittää herjaa "main tread" at adress 100016a3d. tytölle kuivaharjoittelua toivoopi hän. Kerro jos tiedät, harmittaa tuo pelin toimimattomuus ei mulle mutta Hänelle.
Muistaakseni samoja ongelmia kun aikanaan kun asensin pelin tytölleni.Eli ei toiminut XP:ssä. Kokeile seuraavaa: resurssienhallinnasta (oikealla hiirinappulalla Käynnistä - resurssienhallinta). Etsi asennustiedosto (setup.exe tms). Valitse tiedosto oikella hiirinappulalla, sieltä ominaisuudet. Aukeaa ikkuna, josta valitset välilehden yhteensopivuus. Sieltä ruksi ruutuun "Suorita ohjelma yhteensopivuustilassa" ja valitse muistaakseni Windows 98. Nyt pitäisi asennus onnistua. Jos ei toimi, kokeile myös muut vaihtoehdot.
Osaisiko joku auttaa minuakin. Minullakin sattuu olemaan ongelmia tuon hel**tin pelin asentamisessa. Se väittää jotain että virhe tiedoston -106 siirrossa. What the fusk?! Olen ihan hukassa,en tosiaan tiedä miten saisin tuon turkasen pelin asennettua. Olen kokeillut vaihtaa tuota asennusta,niin että se asentaisi sen Windows 98 tai jotain,mutta sekään ei auta.