Juu eli mitä hyviä roolipeli/hacknlasheja on ? Ei mtn wowia. Diabloja pelailen tällä hetkellä, heroes 3 (ei ehkä kategoriaa),runea vähän jne. Eli grafiikalla nyt ei niinkään ole väliä eikä sillä pääseekö nettiin kunhan on paljon hirviöiden lahtaamista ja saa eri tavaroita paljon ja on skillit jnejne. Titan questikin on jo. Kiitos!
LOKI - Heroes of Mythology on ihan kelpo diablo klooni. Sitten tietysti Jade Empire, Neverwinter Nights (1&2), Dungeon Siege (1&2), Sacred, Witcher ja Fable.
Kyllä se diablo2 + lord of destruction ja titanquest + immortal throne ovat kaikkein parhaimpia.. LAN:issa kyseiset pelit ovat ihan omaa luokkaansa. Nämä kyllä sinulla näyttäisi olevan(toivottavasti myös lisälevyt).
Hellgate London, Silverfall, Dawn of magic, Avencast-Rise of the mage siinäpä jokunen häk änd släsh peli joista ainakin itse olen tykännyt.
Suosittelen: - Baldurs Gate 1 & 2 (BG 1+2 boksin, jossa on myös lisäosat, saa reilusti alle 20e nykyään kaupasta). - Icewind Dale 1 & 2 (Tästäkin olemassa samanlainen boksi, kuin BG:sta ja hintakin sama). - Fallout 1 & 2 (Nykyään aika hankalia löytää, mutta esim. Huuto.netistä voit löytää ko. klassikot). - Planescape Torment (Myös vaikea löytää, mutta ainakin itse löysin Huuto.netistä.)
Noista Fallouteista vielä sen verran, että kannattaa katsoa myös löytyykö Fallout Radioactive kokoelmaa, joka sisältää Fallout 1&2 ja Fallout Tacticsin.
Huhhuh mikä vastausten määrä. Joo pistän nuo dungeon sieget hankintaan, rupes kiinnostaa. Muista en vielä tiiä, pitää katella. Kiitosta kumminkin Ainiin, tehtiinkö 90luvulla diablo 1 jälkeen muita samanlaisia häknläshhei? Diablo hellfire on jo ¨Ja on diablo 2 + LOD.
Nojoo, liian uuenaikanen mulle Tykkään noista diablotyylisistä eniten Vaikka koneessa potkua riittäskin.
No joo diablo on kyllä mullekkin se kaikkein rakkain, jatko-osat oliki mun mielestä ihan täyttä paskaa. Uusista ainoastaan tullu pelattua Oblivionia mutta se onkin kyllä sitten lähes diablon tasoa. Todella helposti lähestyttävä(vaikka ei uskoisi) ja tempaa mukaansa kunnolla.
Ja kukaan ei ole Guild Warsia maininnut? :O Omasta mielestäni aivan ykköspeli, jos ei näitä klassikkoja oteta mukaan (Falloutit ja Diablot).