Rippaaminen ja iPod

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi Lups 21.11.2009.

1. Lups

Lups Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hakusessa olis ohjelma/ohjelmia, jolla musiikin rippaaminen onnistuu hyvällä laadulla ja iPodiin synkkaaminen toimii sekä tietysti musiikin kuuntelu. iTunesia olen koittanut, mutta rippauksen lopputulos on ollut puuromainen, äänenvoimakkuus on vaihdellut kesken biisin. Ohjelmalta vaatisin myös sitä, että se pystyy siirtämään albumin kuvitukseen iPodiin, Winampilla tämä ei onnistunut.

Ja sitten kysyisin vielä sellaista, että onko normaalia jos musiikkiohjelma pätkäisee välillä, yleensä heti sen jälkeen kun oon just laittanut koneen päälle. Ja kuulokkeilla kuunnellessa kuuluu välillä rätinää. Suurimman osan toimii kyllä ihan hyvin. Tää on ihan uusi kone ja edellisessä oli musiikintoisto-ongelmia, olis kyllä tosi paska mäihä jos tänkin äänentoistossa joku mättää.

Ai niin, mulla on Windows 7 64-bit.

Viimeksi muokattu: 21.11.2009
  2.  
  3. Betrayed

Betrayed Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Rippaukseen itse käyttäisin CDex:iä. Ja synkkaus menee Anapodilla (maksullinen). Tosin perus iTuneskin käy.

4. Lups

Lups Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko toi CDex laadukas? Parempi kuin EAC? Tarvitseeko siinä kauheesti säätää asetusten kanssa (niinkuin EAC:ssa) vai voiko vaan ruveta rippaamaan? Toimiiko CDex Windows seiskassa?

+ mikä siinä on että musiikki on ruvennut välillä, tosin harvoin, pätkimään ilman mitään syytä. Edellisessä koneessa sama ongelma mutta pahempana, tämä nykyinen on viikon vanha. Pätkiiköhän ne soittimessakin?

Viimeksi muokattu: 25.11.2009
  5. Lups

Lups Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voisko toi musiikin pätkiminen johtua ylikuumenemisesta tai jostain? Vituttaa rankasti jos TÄSSÄKIN on sama ongelma kuin edellisessä, missä sitä ei pystynyt korjaamaan ilman valtavaa kasaa varaosia.

Jaa tämä sivu