1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

rikoinko jotaa telkkarist

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jumalc 03.10.2005.

  1. jumalc

    jumalc Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2005
    Viestejä:
    203
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    elikkäs mä liitin tietsikan mun telkkarii. nii mun telkkaris ei oo sellast erillist mist voi tunkee sen keltasen johon eli mul on pleikkari 2 se mis ne voi tunkee eriksee ne johot. otin kaikki pleikka rin johot irti ja laiton ne piuhat siihen. mut täs tulee se ongelma et mä en löytän mistää mun s-video kaapelii joten päätin kokeilla laittaa sen punasen johon siihen keltasee ja se toimi ja katoinkiii elokuvan. mut laitoin seuraaval samal taval ku en taaskaa löytän video kaapelii. joten laiton taas se punasen johon keltasee mut enää ei näky ny kuva. ja laitoin takas se pleikan johot kiinni siihen nyt sille miten piti nii silkää ei näky kuva vaa kuulu vaa ääni.
     
    Viimeksi muokattu: 04.10.2005
  2.  
  3. juppe22

    juppe22 Active member

    Liittynyt:
    28.05.2002
    Viestejä:
    2,660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Vähän panostusta tohon viestin kirjoittamiseen, eihän tosta viestistä saa mitään selvää.
     
  4. wipe2000

    wipe2000 Senior member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    6,109
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    14 ensimmäistä sanaa jaksoi kyssäristä lukea, ei viitsi edes yrittää pidemmälle.
     
  5. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Kyllä on äidinkielen opettaja varmaan tyytyväinen saavutukseesi. Ei tota jaksa Erkkikään lukea loppuun ymmärtämisestä puhumattakaan.
     
  6. nrautava

    nrautava Guest

    Katsotaas, katsotaas...

    Puhuit tietokoneesta ja telkkarista.
    -miten ne on yhdistetty?

    puhuit ps2:sta ja telkkarista.
    -miten ne on yhdistetty?

    Onko videoita? montako scart-paikkaa TV:ssä?
    Kuinka uusi TV? Mikä näytönohjain tietokoneessa?

    Mitä johtoja sulla on käytössä?

    EDIT: lue aikasemmat kommentit. en itsekkään jaksanut sanatarkasti tota lukea....
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 04.10.2005
  7. jumalc

    jumalc Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2005
    Viestejä:
    203
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    -eli laitoin ton punasen audio kaapelin siihen keltaseen reikään
    ,koska en löytäny oikeeta video kaapelii eli sitä keltast.siis kyseessä on telkkari mis on reijät

    -ja huomasin että sain kuvan näkymään juuri sillä punasella audio kaapelilla. ja sain katosottuu sen elokuvan.

    -seuraavalla kerralla ku koitin kattoo elokuvaa niin kuva ei näkynny ollenkaa.

    -päätin liittää ps2 niihin reikiin siis niihin pun kelt valk. eikä sekää näkynny vaan äänet kuulu.

    -eli siis en voi enää laittaa siihen keltasee reikää mitää ,koska se ei anna kuvaa. joten enää en voi pelata ps2. enkä voi kattoo elokuvii. eikä se scart ole koskaan oikee toiminu. sen takia sain sen niin halval. mut siin on ne värilliset reijät mitkä toimii kyllä.

    -eli oonko rikkonu jotaa. ja mun näytön ohjain on club3d 9250. mun telkkaris on vaa kiinni ps2 ei muuta. ja TV on 4-5vuotta vanha onkos se nyt crt telkkari

    -toivottavast saatte täst viestistis jotaa selvää. ja en ois kyl itekkää jaksan lukee tot viestii eli pyydän anteeksi. =)
     
    Viimeksi muokattu: 04.10.2005
  8. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    TV:stä varmasti valittu oikea kanava (eli S-Video ja komposiitti kanavilla on eri videosisääntulo, mutta audiot tulee samoihin liittimiin)?
     
  9. jumalc

    jumalc Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2005
    Viestejä:
    203
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    on oikee kanava ja oon muitakii kanavii kyl kokeillu
     
  10. yuni

    yuni Guest

    Kirjotatko seuraavan kerran suomen kielellä että voisi ehkä ymmärtää ongelman ja sitä kauttaa yrittää ratkaista sitä, nyt jää arvuuttelun puolelle :D
     
  11. M00ses

    M00ses Regular member

    Liittynyt:
    12.07.2005
    Viestejä:
    413
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei se kuva voi näkyä kuin siitä yhestä liittimestä joten tuskin on siitä hajonnut.

    Kuuluuko äänet molemmista kaiuttimista?

    Johto voi olla poikki. Kokeile sillä ääni johdolla joka toimii.
    Tv:stä on voinut rca liitin irrota juotoksistaan. Heiluta varovasti liitintä niin kuvan pitäisi hetkellisesti räpsähtää jos irronnut.
     
  12. Osku87

    Osku87 Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    2,634
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Missä sen punasen audiokaapelin toinen pää oli? Näyttiksessä oletettavasti kiinni? Onko se rca->rca-kaapeli vai minkälainen?
     
  13. Sakke88

    Sakke88 Active member

    Liittynyt:
    11.04.2004
    Viestejä:
    1,773
    Kiitokset:
    19
    Pisteet:
    68
    Oletko kokeillut toisella tollasella scart adapterilla?
    katso että kaikki johdot on kunnolla kiinni varsinkin se scart adapteri
     
  14. jumalc

    jumalc Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2005
    Viestejä:
    203
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    nyt ku vähä sitä keltast reikää heiluttelin nii sain sellasen mustavalkosen kuvan mikä mikä väpättää joka suuntaa eli siint ei saa mitää selvää.

    ja se kuva tekee saman kumpaa kaapelii sit käyttääkii
     
  15. M00ses

    M00ses Regular member

    Liittynyt:
    12.07.2005
    Viestejä:
    413
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ilmeisesti on juotokset irronnu. Takakansi auki ja kolvi käteen jos on.
    TV:STÄ LÖYTYY 25 000V! Joka voi jopa hengen viedä!

    jotenka kannattaa olla varovainen. Sama vika on todennäköisesti siinä scart liittimessä joka ei toimi. On aika yleinen vika kun sitä johtoa siihen voimalla tungetaan ja väännetään.
     
  16. jumalc

    jumalc Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2005
    Viestejä:
    203
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juu pitänee avata ja olla erittäin varovainen
     

Jaa tämä sivu