Elikkäs. Oon ostamassa konepakettia jonka itse kokoan. Mutta en oo varma riittääkö 350W virtalähde siihen. Alustana : ASUS M2N-MX SE PLUS Prossuna : AMD ATHLON 64 X2 5400+ AM2 (65W) BOX Muistina : Kingstonin 2GB 800MHZ DDR2 NON-ECC CL5 DIMM Kovona : SEA DIAMONDMAX 500GB SATA2 7200 RPM 32MB Näyttiksenä : PALIT 8600 GT PCIE 512M DDR2 2XDVI SUPER Kai tässä nyt tuli kaikki tarpeellinen Mutta riittääkö 350 poweri vai pitääkö laittaa 400 tai 450?
jos tossa on nubsterin koneen tiedot ku pyörii ni meikämannella on varaa sanoo että se on surkea ja toisaalt ykskään kone ei ole surkea jos se on käyttäjän mielestä itselleen riittävä joten pidetään ne mölyt mahassa.
Paljon maksaisit tuosta geforcesta? Entäs prossu? 8600gt on aivan surkea ja ei kellotu mihinkään (oma heitti pienimmmilläkin kellotuksilla heti koneen sammuksiin ja grafiikkavirheitä jos ei sammunut) Osta 4800+ ja kellota 2.7ghz, n. 20 e halvempi. Poweri riittää helposti paremmallekkin näyttikselle, mutta epäilyttää emolevyn pci-e slotin kaista, luulisin että on vain 8x, korjatkaa joku jos oon väärässä. tuolla setillä pärjää, näyttistä vaan kannattaa miettiä.
Ilmaisin vain mielipiteeni pavexin ehdotuksesta. Ja kyllä minäkin tätä omaa konettani pidän pelikoneiden saralla melko surkeana, mutta minkäs teet?