Elikkä tämmöstä pakettia kaveri ostamassa. Onko hinta/laatu suhde kohdallaan? Entä miten kone pärjää pelikäytössä? Tarkoitus olisi varmaan hankkia Cs:s tms. Cs 1.6 varmaan vielä pyörittää ongelmitta? Tietokone, Fujitsu Siemens Scaleo J: - prosessori Intel Pentium 2.8 GHz - Keskusmuistia 1 Gt, paikka toiselle muistikammalle - Kovalevy 250 Gt - Näytönohjain ATI RADEON XPRESS 200 - Käyttöjärjestelmä Windows Vista Home Basic - Muistikortinlukija, 5 USB -liitäntää - Realtek High Definition -äänikortti - Verkkokortti Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC - DVD-RW DL -asema - Microsoft Works, Nero 7, Adobe Reader Näyttö on Samsung SyncMaster 957p 19". Näppäimistö ja optinen hiiri on Fujitsu Siemensin. Koko paketti 330€
No...Näyttö on ihan hyvä(Allekirjoittaneella sama). Oletko kaverilta ostamassa vai,liikkeestä?Aika kallis paketti minusta ainakin,ei pysty oikein nykypelejä pelaamaan.Kyllähän varmaan tuo Cs 1.6 vielä pyörii mutta,varmaan viimeistään tuossa vaiheessa kun CS:Sourcen jälkeen alat pelailemaan uudempia pelejä huomaat että,ostoslistalle tulee ainakin uusi näytönohjain,lisää muistia(Vista varastaa muistia raskaasti)ja,virtalähde mahdollisesti. Voisi olla ihan kohdallaan katsastaa tuolta muista ketjuista jos,jollakin olisi tuohon hintaryhmään sopivaa pakettia kasassa jo?Ja,Huuto.netti on hyvä paikka kanssa jos kelpaa käytetty kone.Itse olen myös ostanut esimerkiksi nykyisen kokoonpanoni näytönohjaimen sieltä ja,halvalla sain.Koneen osiakin olen joitakin myynyt sen kautta ja,ihan luotettavaa kaupankäyntiä siellä suurimmaksi osaksi on.
Täytyy sanoa, että tuo on aika surkea paketti, mutta käyvä tuohon hintaan. Mielummin ottaisin jonkun paremman näytönohjaimen ja tuplaydin prosessorin....
Varmista että koneesta löytyy paikka näytönohjaimelle, joko agp tai pci-e. Tuo radeon kun saattaa olla integroitu, ja sitä tietä jätetty ylimääräinen näytönohjainportti pois. Tuo J- sarja kun on ollut sieltä halvimmasta päästä... Pelaamiseen tuon mukana tuleva näytönohjain ei todellakaan sovellu. Hidas ja saattaa jopa integroituna käyttää keskusmuistia. Mutta jos koneessa valmius paremmalle näytönohjaimelle niin hinta kohdallaan, hankit sitten paremman näytönohjaimen koneeseen. Joku X1650 (60€) tai 7600GS (70€) ja alkaa olla kohtuullinen pelipaketti kasassa. Hintaansa nähden siis...
Kannattaa etsiä vielä halvempaa, samantasoista pakettia. Itse olen käyttänyt pari vuotta sitten tuota Radeon X200 ja se on integroitu kortti, joka käyttää tietokoneen keskusmuistia. Kannattaa ostaa tilalle vaikkapa ATI Radeon HD 2400 PRO 256mb, jos emolevystä vain löytyy PCI-Express -paikka. Voit toki etsiä koneen samasta hintaluokasta, missä on erillinen näytönohjain.