Riittääkö nero?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi puppe_b 07.06.2005.

1. puppe_b

puppe_b Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ostin eilen uuden polttavan dual layer dvd aseman (LG GSA-4163RBB DVD+-RW DUAL LAYER 16X) ja haluaisin saada kaiken ilon irti siitä. Aseman mukana tuli uusin nero. Käyttötarkoitus on avi leffojen poltto dvd muotoon, datan polttaminen dual layeria hyödyntäen ja molempien dvd asemien yhtäaikainen käyttö (esim. dvd leffan kopioiminen suoraan yhdestä asemasta toiseen, ilman että leffaa tarvitsee siirtää kovolle).
    Eli kysymys kuuluu: riittääkö nero tähän kaikkeen? Edellisistä keskusteluista sain tarvittavat tiedot avi-->dvd kysymykseen, mutta löytyykö muuhun käyttöön jotain neroa monipuolisempaa ohjelmaa?
    -ps. millaisia dvd-rw levyjä kannattaa ostaa kyseiselle asemalle? (olen kuullut yhteensopivuus ongelmista joidenkin asemien ja levyjen välillä.)

2.  
  3. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Kaikki muut taitaa onnistua, mutta tuo ei, koska nero ei tietääkseni osaa ohittaa DVD-levyjen kopiosuojauksia.

Edit: Voipi olla et AnyDvd softan kans käytettynä tuo onnistuisi nerollakin.

Viimeksi muokattu: 07.06.2005
  4. muxfolder

muxfolder Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, kyllä siihen joku authorointi tarvitaan ennen kun onnistuu. Sitten vielä ne leffat on 9-muotoa joten niihin tarvitaan kalliita dual-layer levyjä. Itse olen tyytynyt pitämään sen 5 gigaa vapaana ja käytän DVD Shrinkkiä. Samalla saa poltettuakin ilman vaikeuksia ja aluekoodia. Turoriaali jos et ole vielä lukenut:

http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/dvd-9_dvdr-levylle_dvd_shrinkilla.cfm

Jaa tämä sivu