RIAA, laitonta linkittää toisille sivuille

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Sokka 21.12.2006.

1. Sokka

Sokka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siltähän se näyttää, että jokainen asia netissä olisi laitonta jos RIAA siitä voisi päättää. Ja paljonhan he päättävätkin mitä saa tehdä ja mitä ei.

Tässäpäs uutinen:

"RIAA legal argument would, if the case was eventually won, criminalize simply making files available on the Internet"

http://www.infowars.com/articles/ps/internet_now_illegal_to_link_to_other_sites.htm

Yrittääkö ne sulkea koko netin vai mikä on tämän "metsästyksen" lopullinen päämäärä?

2.  
  3. Jahuu

Jahuu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo on kyllä vähä hullua toimintaa. :D

4. OneMember

OneMember Active member

Kiitokset:
    60
    Pisteet:
    78
    Niin naurettavaa kun olla ja voi...

5. Hz4

Hz4 Guest

Jos tuosta ruvetaan vielä sakottamaan niin mä myyn koneen ja ostan ponin. Sille voi puhua mitä lystää ei se kuitenkaan siitä pahakseen pistä. Pitää kohta varoa mitä sanoo.

Kai RIAA seuraavaksi päättää, että yritysten/Albumien/elokuvien/pelien arvostelu on laitonta. Loukkaahan se tuotteen tekijää jos sattuisi vaikka pikkulinnut kuulemaan.

Haistakoot oikeesti *sensuroitu herkemmiltä*

6. prik

prik Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    VOI KAMALA, jos joku kirjoittaa vaikka keskustelufoorumille, että: "Hei! täällä on se uus elokuva: http://www.wareparatiisi.fi/ware/warefilu.rar"

Kyllä mun mielestä täytyy saada antaa linkki nettisivulla, se on eri asia, mitä sen takana on... On tyhmää, mikäli jokin pieni tekstinpätkä olisi laiton.

7. rydd

rydd Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voi Mavon Silimä sanon minä!

Eihän tos oo mitään järkeä, enää ei voi edes auttaa toista "vähemmän tietämätöntä" Esim. "Klikkaa tosta, tos on se sivu".

Kohta varmaan sivun lataaminen on laitonta, jos RIAA saa sen päättää :(

RIAA EVO! :D

Jaa tämä sivu