Eli syökö tv RGB-signaalia ? Näin tämmösen tuotteen vaan ja rupes mietityttämään... http://www.blackboxnetworkservices.fi/VGAtoRGBConverter.htm
Ihan tälläinen perustyhmä kysymys. Keinoja millä saan tietää onko mun 30" Finluxissa semmosta RGB-scarttia ? (kaksi kappaletta sieltä niitä löytyy)
Voi olla että tv ei osaa käsitellä tuota rgb signaalia samalla tavalla kuin monitorit... en tiedä sitten tuosta värkistä kuinka siinä on hoidettu asia...
Tuo ko. johto ei oikein sovellu "normaali" TV käyttöön, koska se antaa progressiivisen (lomittelemattoman) signaalin. Sitä ei nyky tölsyistä ymmärrä kuin jotkut uusimmat mallit. Videotykki käyttöön käy kyllä hyvin, jos tykissä ei ole VGA;ta suoraan.
Jaa... Eli siis pitää unohtaa toi jos se nyt ei sit käy siihen mun tösöön. Onkos tietoa kellään onko tollaista vastaavaa pulikkaa mistään saatavilla eli sais kytkettyä vga out:n tv:seen ? siis jos ei ole tv:ssä vga:in liitäntää. Olen nähnyt parissa paikassa keskustelua et jotain semmosia pulikoita vois rakentaa ite mut se ei oikein osuis oikeaan vaan haluaisin ostaa valmiin semmosen!
No onhan noita vga-->RGB tai vga-->Composite konverttereita maailma pullollaan. Kantsii kattoo esim. blackboxilta ja monissa tietokone liikkeissäkin moisia olen nähnyt myynnissä. Kuvanlaatu ei nyt ole ihan matroxin tv-outin tasoa, mutta ihan riittävä divxien yms. katseluun. -tomduud
Noi videomuuntimet on yleensä sen verran hinnakkaita, että jos et välttämättä tota RGB;tä tarvii, niin näytönohjaimen vaihto on varmasti fiksumpi ratkaisu. TV-out kun alkaa olemaan vakikamaa näytönohjaimissa.