rFactor vs GT Legends

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Graveworm 18.08.2005.

1. Graveworm

Graveworm Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitäs luulette, kumpi näistä tulee olemaan parempi? Itse olen rFactorin kannalla, mutta kyllähän tuo GT Legendskin vaikutti ihan hyvältä mitä demoa tuossa kokeilin. Tosin aika tutun olosta meininkiähän tuo on...

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Kyllä tuo Legendsin demo ainakin vakuutti, padillakin pystyi pelaamaan ja medium vaikeudella en jäänyt kuin 6 sekkaa kärkiajasta. Mukana on kyllä kaikkien piraattien kauhu Starforce.

4. Antigod

Antigod Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Niin, GT Legends varmaan olisi mainio JOS se saat...n demo ensin toimisi*, taitaa n.50%:lla ihmisiä olla järkyttävän suuria ongelmia sen kanssa, koneita mennyt sekaisin, virusohjelmia jouduttu poistamaan ja muuta joka ei todellakaan kuulu toimivan pelin kuvaan.

Taitaa firma menettää monia asiakkaista tälläisen mokan takia, herättää kysymyksen koodaajien ammattitaidosta.

rFactorin demo kieltämättä on hauska ajaa, mutta, en osta peliä jota en saa boksissa, aineettomuus ei houkuta.

GTR on silti loistava.

*Varsinkin kun kaikki muut pelit toimivat, mukaanlukien BF2 ja Fear-demot (poikkeuksena OFP jota en pysty koneellani pelaamaan).

5. Graveworm

Graveworm Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla demo toimi ihan hyvin heti alusta alkaen, mutta sitä en sitten tiedä oliko sillä vaikutusta että samana päivänä kone boottauksen jälkeen meni aika pahasti jumiin.
    Loppujen lopuksi homma selvisi kun poistin yhden spywaren torjunta ohjelman.

6. Aukustus

Aukustus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    rFactor pesee GT legendsin 100-0

Jaa tämä sivu