Moikka, Mulla on läppärinä Dell Latitude d610, intel Pena M, 2,13ghz. Näytönohjaimesta löytyy tälläset tiedot Mobile Intel 915GM/GMS, 910 GML, Express Chipset Family 128mb. Mulla on resoluutiona 1280x1024. Ongelmana on, että kaikki kuvat ovat rosoisia (ainakin Gif, JPG) ja epäselviä kaikkialla? Myös win-alapalkki on rosoinen? Onko mitään hajua mistä saisi homman kuntoon? Missä vika... Ana
Koitas klikkaa työpöytää hiiren oikealla näppäimellä ja valitset sieltä ominaisuudet (properties). Sit otat oikeanpuoleisen välilehden asetukset (settingns). Liuutat sitä näytön resoluutio (screen resolution) namiskaa kohti oikeaa reunaa ja painat ok. Pitäisi/voi helpottaa.
Joo eipä jeesannu ainakaan resoluution muutos. Se on jo maksimissaan nyt. Mulla on telakka missä on 20" näyttö ja sit tietystä kannettaban näyttö onm kai 15". Mietin et se vois johtua jotenkin tuosta näytönohjaimesta.
Mikähän herzi määrä sulla on siin?.Jos on yli 60Mhz niin silloin ei näyttö ole kovin hyvä.Eli sieltä ominaisuudet välilehdeltä.
Eiköhän tolle läppärille oikee herzi määrä ole 60mhz. Näin pääset vaihtaa sen..... Ominaisuudet-Asetukset-Lisäasetukset-Näyttölaite
SXGA+ maximum resolution of 1400x1050 pixels XGA maximum resolution of 1024x768 pixels, noi siis Dell:in sivuilta, eli jompi kumpi noista on optimi resoluutio, tosin littunäytöillä ei yleensä saa liian isoa resoluutiota käyttöönsä. http://www1.us.dell.com/content/pro...&cs=RC956904&l=en&s=hied&~tab=specstab#tabtop