Joo uskon ,että ei ole helppo hardilla,menee jo tuohon normaaliikin hermot.Saako mitään muuta kun pelaa hardilla 4:sen lävitse?Ainakin kun helpolla pelaa nii saa jotain erikois pukuja leonille&ashley:lle.Tuleeko muuten millonka se resident evil 5:nen&millekkä pelikonsoleille se tulee?
ei siit saa oikeen muuta kun sen laaser aseen mut sit jos saat enemmän pukuja kannattaa ottaa se mafia puku koska se on kaikista hyödyllisin ja resident evil 5 tulee playstation 3:lle voit myös pelata extroista mercenaries mini gamee ja kun menee sen kaikil ukoil 5 tähdellä saa erikois aseen.
Resident Evil Sole Survivorin kannattaa jättää rauhaan, aivan kamala. Muut tavalliset RE:t ovat kyllä loistavia, ykkösosaa pidän edelleenkin parhaana. Siinä oli enemmän jännityselementtejä ja vähemmän räiskintään.
Resident Evil 5 on tulossa tällä hetkellä Xbox360 ja PS3. RE5 pitäisi ilmestyä ensi vuonna. Traileri http://streamingmovies.ign.com/xbox360/article/655/655725/residentevil5-x05-001-Hi_wmvlowwide.wmv
hei kaikki ressoista kiinnostuneet käykää sivuilla: http://www.geocities.com/bella_fallen_angel/re.htm sivu on [suomen/bold] kielinen
Aha,tuli tälläistä : Sorry, this GeoCities site is currently unavailable. The GeoCities web site you were trying to view has temporarily exceeded its data transfer limit. Please try again later. Are you the site owner? Avoid service interruptions in the future by increasing your data transfer limit! Find out how. Learn more about data transfer.
Nostanpa vanhemman threadin ylös kun on tuo RE4 PC versiokin hiljattain tullut. Mitä mieltä olette PC veriosta? Omasta mielesräni aivan järkytys kontrollien osalta, tähtääminen hoidetaan näppikseltä jne... Ilmeisesti tähän on olemassa jonkin sortin 3rd party "mouseaimi", onko kukaan saanu moista toimimaan euroversiossa? EDIT:Arvostelu PC- versiosta Kyseessä tuonkin arvion mukaan todella heikko konsolikäännös...
Ensin tuli ps koneelle re1 ja sen jälkeen siitä re1 directors cut. ps1:seen tuli vielä 2 ja 3. Gamecubelle löydät "perinteiset ressat" re zero joka kertoo koko tarinan alun vaikka ei ole tietenkään uusin peli. Ja jos omistat gamecuben kannattaa kokeilla siihen tehtyä ykkösen komeaa uusintaversiota. Gamecubelle on tehty myös 2 ja 3 mutta ne ovat ps1:sen melkein suoria käännöksiä eli ei paranneltuja versioita. Ps2:selle löytyy codename veronica joka ontavallaan jatko osa 2:selle eli toinen kolmonen. Ps2 ja gamecube ovat myös koneita joille löytyy tuo uusi nelonen ja se onkin sitten maku asia pitääkö siitä koska se on täysin erillainen peli kuin aikasemmat osat etenkin uuden kuvakulman ansiosta. Toivottavasti ei mennyt liian sekaseksi. Itse suosittelen gamecuben omistajalle zero tai 1:sen uusintaversiota. ps2:sen omistajalle 4:sta.
MESTAUKSELLE: No vitsi eiks toimi. Jos tää toimii: http://www.geocities.com/resuomeksi/ juu se on foorumi josta löytyy myös läpipeluu ohjeita ressoihin ja kaikkee muuta. Muille: re4 pc versio on aika anusaukosta. itse olen pelannut ps2:lla jo muutaman kerran läpi. Kauppias alkaa kuulostaa aika tyhmältä 6:nnen peli kerran jälkeen.
Kaikki läpi paitsi Gaiden. RE2,RE3,RE REMAKE top 3, järjestystä en sano ? häiritsee se RE4, suurentaa liika Sarjan juonta, muuten ootteko nähneet leffat
Joo itse pelannu kaikki läpi. Ja leffat on tultu nähtyä. Itse pidän leffoja täysin surkeina. Nehän on naurettavaa toimintaa kun odotin kauhua ja jännitystä tosin ei enään osata kunnon kauhu leffoja tehdä. Ja taas tietenkin kaikilla on omat mielipiteet.
Leffoissa olisi pitänyt olla enemmän kauhua. Resident evil pelien perusta on ne zombit ja t-virus. RE suomeksi sivun foorumilla olen nimim. "Asnis?" Korjaus: se linkki ei ole pelkästään foorumi.