mun kaverille tuli toi 3 punasta valoo ja sit ne silleen vilkku pitääkse konsoli viedä huoltoon vai kandeeks sil vielä pelata auttakaa missään muualla ei kerrota mitään.
no siis uskoakseni sun kuuluis tässä vaiheessa soittaa micron johonkin huoltonumeroon, sen pitäisi löytyä joltai muulta rrod-palstalta! jonkun tulisi kerätä rrod menettely ohjeet ja heittää stiky posti tänne jonnekki alkuun...
Itselläni oli takuu jo mennyt umpeen, kun tuo samantyyppinen ongelma ilmeni, tosin minun tapauksessani ei valoja vilkkunut, mutta kuva ei näkynyt ja ääni kuului. Ei ollut vikaa liitännöissä, ostin jopa uuden HDMI-johdonkin, mutta ei hyödyttänyt. Aluksi kuva muuttui Kirkkaan vaalean punaiseksi ja hetken päästä koko kuva hävisi. Hankin netistä youtuben sivuilta DIY-korjaus ohjeet ns. X-Clamp Fixiä varten. Puhdistin CPU - ja GPU-piirilevyt. Vähän aikaa toimi, mutta sen jälkeen toiminta lakkasi. Nyt olen eleillyt ilman boxia jo parisen kuukautta.
Toi on ollu kuulemma aika yleistä, noista emolevyt tykkää kärhdellä. Vie sen vaan sinne mistä ostettu, kaverillas toivottavasti on kuitti tallessa. Niin saa sen takuuseen. Ne lähettää sen sieltä Saksaan huoltoon, voi mennä viikkoja. Mutta mitään kuluja ei tule.