Command & Conquer -sarjan vuosipäivän kunniaksi klassinen Red Alert -tosiaikastrategia on ladattavissa ilmaiseksi EA:n sivuilta. http://www.ea.com/redalert/news-detail.jsp?id=62
Juuh, XP:llä toimii mainiosti. Kannattaa myös ladata LAN patchi tuohon, niin Multiplayer valikkoon ilmestyy Network kohta, jonka avulla voi pelata lähiverkossa tcp/ip:n kautta.
Itsekin latasin pelin, vaikkakin pelin pitäisi olla jossain. Tosin saattaa olla sellaisessa kunnossa että alkuperäisillä cd:illä ei paljoa pelata. Mutta mitä nyt lukenut olen, näyttäisi olevan hieman ongelmia saada toimimaan Vistalla.
Mulla ainakin kaikki CoD2:sta aina MapleStoryyn on saatu toimimaan vetämällä peli XP:n yhteensopivuustilassa.
Cod 2 ja Maplestory on tullut kuitenkin hiukan myöhemmin kuin tuo RA 1. RA 1 tuli joskus 10 v sitten ja nuo kaksi taas ehkä 5 v sitten joten siinä on pienoinen ero. Ja kaikki pelit saa suunnilleen toimimaan millä tahansa windowsilla jos vain tietää mistä etsii... + Eli sain tuon pelin muuten toimimaan, mutta äänet eivät jostain syystä kuulu. Mistä voisi johtua?
Joo, Onpa EA jalomieliseksi heittäytynyt. Olen itsekin tuon pelin ladannut. Hyvä peli, en muuta sano.