Joo eli kun pelaan RA2 vistalla, niin se alkaa aina jossain kohtaa lagaamaan. Eli siis esim. jos jokin rakennus räjähtää, niin se aloittaa jatkuvan nykimisen. Tai jos aloitan pelin ja minulla on aloitus yksiköitä, se hidastaa automaattisesti peliä. Olen tehnyt seuraavaa: Suoritan ohjelman aina yhteensopivuustilassa windows 98. Olen säätäny nVidia 3D asetuksia netistä löytämieni ohjeiden mukaisesti. Kun teen nämä molemmat, peli toimii jonkin aikaa normaalisti. Sitten yhtäkkiä se alkaa nykimään, esim. jonkin räjähdyksen seurauksena. Kun käynnistän pelin uudelleen, se toimii taas jonkin aikaa hyvin ja sitten taas alkaa nykiminen. Olen asentanut pelin uudelleen pari kertaa mutta ei ole auttanut. Sama ongelma myös pelin lisä-osan yuri's revengen kanssa. Eli onko kellään ollut samaa ongelmaa tai tietääkö joku vastauksen ongelmaan? Ja käyttis siis vista 32bit home premium. Kiitosh.
Uusin patch on ollu jo kauan aikaa sitte. Ei tää nyt nii vakavaa ole, mutta jos joku tietää jotain niin pistäkkee viestiä