Osaako joku neuvoa miten saisin talteen karaoke videoita kyseiseltä sivulta: http://elisa.net/kolumbustv/page?tpl=category&node=161 StreamBoxilla olen yrittänyt ja etsinyt filen sourcea mutta en ole onnistunut. Onko se estetty niin hyvin ettei StreamBoxilla onnistu ollenkaan. Onko neuvoja?
Yleensä vältän Realin ohjelmien käyttöä, mutta ainut ohjelma, josta tuossa yhteydessä olen kuullut, on Streambox VCR v1.0 beta 3.1. Löytyy näiltä sivuilta, jos jaksat etsiä.
Justiinsa sillä Streambox VCR v1.0 beta 3.1. ohjelmalla olen yrittänyt, mutta turhaan. Oisko kellään vinkkejä?
Tietääkö kukaan parempia ja toimivampia ohjelmia Real-videon tallentamiseen kuin Streambox VCR v1.0 beta 3.1?
Oisko vinkkejä? Laitoin StreamBox ohjelman uusimman päivityksenkin mutta hommasta ei tule mitään. Mitä ovat nuo Real Helix videot joihin tuo päivitys auttaa? Kun päivityksessä lukee näin: "Muuttaa StreamBox VCR:ää siten, että myös Real Helix -videoiden imurointi onnistuu." Osaako joku tallentaa kyseisiä karaokevideoita?