Onko olemassa ohjelmaa, jolla voi muuttaa real-musiikkitiedostot Mp3:ksi? Serkku nimittäin pyysi latailemaan vähän musiikkia, ja polttamaan levylle. Muuten, mitä formaattia tulee käyttää polttaessa musiikkia levylle? Mulla on tuo naurettava Roxio Easy CD-Creator polttosofta koneessa. _X_X_X_X_X_[small]Savun hälvettyä tutkimme kaikki tehdyt kytkennät.[/small]
Hei, nyt esitän yhden ainoan kysymyksen, ja tarvitsisin vastauksen mahdollisimman nopeasti, koska serkkuni lähti tulemaan skodella 80 km matkasta kohti minua, ja mopo on vielä sisäänajossa, joten kierroksia ei saa nostaa kun sen verran, että kulkee 25 km/h. Eli sitten kun hän saapuu, en oikein viitsisi sanoa, että "no emmä mitään saanu kun kysymykseeni ei vastattu". ELI VOIKO .RAM MUSIIKKITIEDOSTOJA POLTTAA CD-LEVYLLE? JOS VOI, TOIMIIKO SE SEMMOSESSA PERUSKANNETTAVASSA CD-SOITTIMESSA? JA NYT KAIKILLE NIILLE JOTKA VASTAAVAT:"VITTU EKS SÄ NY SEMMOSTA TIIÄ", SANON VALMIIKSI, ETTÄ ÄLKÄÄ VAIVAUTUKO!!!OLEN TODELLA KIITOLLINEN SILLE, JOKA VASTAA KYSYMYKSEENI ASIALLISESTI. OLEN ETSINYT TUOSTA SAMASTA ASIASTA TIETOA MONELLA ERI FORUMILLA, MUTTA EI OLE VIELÄ TÄRPÄNNYT.
Ei niitä miksikään mp3:ksi pidä mennä muuttamaan, laatu huononee entisestään. Realin ääni kodekit on muutenkin aikamoista kuralaatua. Paitsi jos ne on aac tiedostoja .ram tiedostojen sisällä, sitten laatu on ihan hyvä. Luulisin, että polttaminen onnistuu Realin omalla RealPlayer ohjelmalla. Sen asentamisessa on muuten kaikenlaisia kikkoja, että sen saa käyttäytymään kunnolla. Mainoksia pukkaa muuten ja yms... Realilla on oma online musiikki kauppa, jos ne biisit on sieltä peräisin, en tiedä onnistuuko polttaminen mitenkään DRM:n takia. Audio levyt poltetaan tietenkin normaaleiksi cda audio levyiksi. Tarkempia ohjeita en osaa antaa, koska ei ole RealPlayeria asennettuna, enkä rupea sitä asentamaan. Toivottavasti tästä oli edes vähän apua.
http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm ja http://www.dbpoweramp.com/codec-central.htm tuolta real codec, tekee wav:it niistä ja polttaa.