Olen ostamssa uutta hiirtä, tällä hetkellä on mx518 mutta se onjo aika kulunut, joten olen katellut tuota razerin mambaa, hinta on aika korkea mutta rahaa on. Näyttäisi olevan melkein samanlainen kuin Deathadder, mutta paranneltu. Kattelin myös Steelseries ikaria, kaverilta löytyy ikari joka tuntuu hyvältä kädessä ja pelissakin ihan hyvältä, mutta mambassa näyttää olevan paljon parempaa, vaikka kädessä ei ole varmaankaan niin hyvä mutta olen tottunut siihen että pikkurilli ei tarvitse olla hiiressä hyvin. Onko kannattava osto vai tiedättekö paremman? Ja mikä olisi hyvä hiirimatto tälle hiirelle?
No jos MX518 hiireen olit tyytyväinen niin hyvä ja varma valinta on Logitech G400 joka on seuraaja tuolle sinun hiirellesi. Noissa kalliimman luokan pelihiireissä on kaikissa tarkkuus enemmän kuin riittävä joten pelkkien lukemien perusteella ei kannata hiirtä valita. "Vain" 1800dpi:n MX518 on edelleenkin monen mielestä paras pelihiiri mitä on koskaan tehty ja sen käytännön tarkkuus on vielä tänäkin päivänä timanttia. Kukaan ei voi kertoa sinulle miten joku hiiri sopii käteesi. Se pitää itse testata.
Erittäin hyvä, hyvän otteen saa ja tuntuukin ihan mukavalta kädessä. Luultavasti aika helppo siirtyminen olisi tuosta MX518:sta tähän, joskin G400:seen varmaan vielä helpompi.