Rautaportti.net ei aukene

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Mattews 10.04.2007.

1. Mattews

Mattews Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Onko muille sattunut samanlaista. Olen rekisteröitynyt (eihän sinne muuten pääsekään)www.rautaportti.net käyttäjäksi ja olen käynyt siellä n. vajaan 2 viikon välein. Nyt muutama päivä sitten yritin kirjautua sisään, niin sinne en päässytkään. Käyttäjätunnuksen ja salasanan kopioin tiedostosta, että ne ei ainakaan ole olleet väärin. Pyysin uutta salasanaa ja yritin sillä, mutta en päässyt. Pyysin toisen kerran uutta salasanaa ja taas yritin kirjautua sisään, mutta sama tulos, en päässyt. Mikähän mahtaa olla vikana, onkohan siellä palvelin kontallaan vai onko minun toimissani jotain virheellistä.

2.  
  3. q-hub-op

q-hub-op Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Varmaan tunnus on poistetu epäaktiivisuuden takia. Voitahan kyllä tulla kyselemään irkistä.

irc.rautaportti.net
    Ja loput hoitaa irc-clientti

4. Mattews

Mattews Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    En ole koskaan käyttänyt tuollaista irc:tä eli en osaa käyttää sitä. Sinne rautaporttiin ei taida olla sähköpostiosoitetta jolla voisi homman hoitaa. Help!

5. Ablex

Ablex Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Rautaporttiin pitää kirjautua VÄHINTÄÄN 2 viikon välein, jos et käy kahdessa viikossa niin tunnuksesi poistetaan,

mene www.mirc.com ja lataa se , tämän jälkeen asenna ohjelma ja käynnistä se.

Ruutuun tulee "Options" ikkuna, laita siihen nimimerkkisi yms tiedot.

Sitten paina ok ja sitten vasemmasta yläkulmasta salaman kuvaa ellei clientti jo itsestään yhdistä jollekkin serverille, kun ohjelma on yhdistänyt jollekkin serverille niin kirjoita /server irc.rautaportti.net ja client hoitaa loput, jos et päässyt vielä itsestään kanavalle niin kirjoita vielä /j #rautaportti ja olet kanavalla, nyt vain kyselemään kohteliaasti ongelmastasi niin varmasti joku osaa auttaa sinua

Jaa tämä sivu