ratti ja polkimet

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Ravens 29.01.2004.

1. Ravens

Ravens Guest

Voisitteko jakaa kokemuksianne rateista? Olen hankkimassa mutten tiedä mitä valita.

2.  
  3. joppis

joppis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oletko lukenut mikrobitin 08/2003 siinä oli testi forcefeedback rateista.

Sen voittajaksi tuli Logitech momo racing, enempää en jaksa kirjoittaa, enkä tiedä mitähän mikrobitti sanoisi jos kirjoittaisin koko arvostelun tänne.

4. icedaemon

icedaemon Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itellä on Mikkisoftan Forcefeedback Ratti + polkimet, ne on ihan kivat lelut.

5. Zhame

Zhame Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Samoin löytyy Microsoftin Force ratti+pedaalit! Hyvin on toiminu, ja säätöjä löytyy paljon ja yhteensopivuus ongelmia ei pitäisi olla ainakaan käyttiksen suhteen (mikäli wintoosaa käyttelet)! Hyvä ostos ja hintakin 70€ kieppeillä!

6. heappi

heappi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olikohan se toi Momo tms jossa oli vaihdekeppi kanssa.

Mulla on MS:n Force Feedback ollu jo jonkin aikaa, mutta ei tule käytettyä kun saan parempia tuloksia näppiksellä :p

7. Zhame

Zhame Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Heappi: Ei ne tulokset vaan realistisuus!? Totta on että jossain peleissä saa parempia aikoja näppiksellä, mutta tuntuma ei ole koskaan niin "aito" näppiksellä, kuin ratilla!

8. Mikko04

Mikko04 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on ollu Microsoftin Widewinder Forcella tietenkin niin muutaman vuoden ja aivan loistava ratti mun mielestä! Ei ole ollu mitään vikoja eikä puutteita. Ja kovassa käytössä on ollu. Ja ne kaikki momon ja muitten "vaihdekepit" ovat aivan leluja.
    osta sidewinder force ratti!

9. Tarmo78

Tarmo78 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä ajelen Logitech WingMan Force Feedback-ratilla hurja pohja-aikoja coliniin.

Kun ostat rattia, niin kannattaa ehdottomasti testata niitä etukäteen. Ajettavuudessa on todella suuria eroja ja jokainen tykkää erilaisesta. Omaani kehun vielä sen verran, että siinä on sen verran paljon säätöjä, että sen saa sopimaan melkein kuskin, kuin kuskin käteen.

Viimeksi muokattu: 01.02.2004

Jaa tämä sivu