Ratkaisu terratec cynenergy 1200 dvb-c oulun seutu kanava ongelmiin.

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi jarski16 26.11.2007.

  1. jarski16

    jarski16 Member

    Liittynyt:
    03.05.2005
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli ainakin itselläni oli vaikeuksia löytää kanavia terratecin homecinema ohjelmalla ja tänään sain sitten terrateciltä apua asiaan ja nyt kaikki kanavat tekstityksineen näkyy ja kuuluu. Eli itse lähetin tuon dna.ini homman mikä toimii tossa dvbviewerissä sinne terratecin supporttiin, ja sieltä tuli välittömästi takaisin tiedosto johon oli muutettu nuo dna.ini tiedot muotoon, jota tuo homecinema ymmärtää. Heti kun olin tuon yhden tiedoston homecinemaan päivittänyt, alkoi kaikki kanavat näkymään. Tuo varmaan toimii tuolla minun tiedostollani vain oulussa ja muualla suomessa pitää laittaa erilainen tiedosto. Mielellään myös jakaisin tuon tiedoston kaikkien oululaisten kesken, mutten tiedä mihin tuon tiedoston voi laittaa jakoon ja miten.
     
  2.  
  3. katinka68

    katinka68 Member

    Liittynyt:
    03.01.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei, asensin juuri itselleni saman terratecin sovittimen, sain kyllä kanavat näkyviin, mutta Ylen kanavissa ei ole automaattisesti tekstitystä ja siis tallennettaessa ohjelmia ei tekstitystä tule. Osaatko autaa?
    Kiitos etukäteen!
     

Jaa tämä sivu