Koklasin tota hakua rammsteinilla ja eikä yhtään löytänyt.. Elikkäst onkost tääl muita kenen mielestä [bold]rammstein[/bold] on selvä ykkösbändi??? Mulla oli metallica joku 15 vuotta selvä ykkönen mutta metallican nykymusa on jotain poppia... Sitten joskus milleniumin aikaan satuin jostain kuulemaan(tais olla super rockista mtv:llä)rammsteinia ja heti kolahti..
rammstein oli joskus ihan kova bändi mut nykyään niitten biisit on vähän tylsiä. muttter on kova levy
Rammstein ei oikein kolahda enää. Metallican vanha tuotanto on mieleeni, mutta uudempaa en suostu edes kuuntelemaan(ai minäkö ehdoton mielipiteissäni..?). Ai niin, asiaa sivuten: Rammsteinilla on mielestäni kauniita videoita(esim. Sonne).
... joten piti tehdä ketju tänne jossa voi Rammsteiniä "mainostaa" ;-) kuitenkin. Rammmmmseiniltä kului purentahammas pois aikaa sitten. Mutter oli vielä hyvä levy mutta loput on sitten "ihan jees"; ei ihan paskaa eikä kyllä hyvääkään, kaikista asteista "pahinta" eli välimallia.
Herzeleid kun aikanaan tuli olin myyty. Olin jo kuullut schwarzes glas veisun, mutta kyllä tuo ensimmäinen levy sitten räjäytti pankin Sehnsucht oli sitten vielä parempaa ja mielestäni omalla tavalllaan Rammsteinin paras levy koskaan ja pitihän sitä '98 käydä Berliinissä ihmettelemässä Myös Mutter on upea levy ja minusta sen levyn soundeissa kuuluu kuinka Rammsteinin musiikillinen lahjakkuus kasvoi aivna uusiin ulottuvuuksiin. Meno oli "Jaffa-areenallakin" vielä hyvä, mutta sitten tapahtui jotain. Reise reise levyn nimikkoraita ja eka sinkku Mein teil rokkasi vielä hyvästi, mutta muuten en oikein pitänyt levystä. Rosenrotissa parasta olikin enää Spring ja jylhät kannet. Edelleen Rammstein on itselle numero 1, mutta silti alaspäin on menty. En tiedä mitä on tapahtunut, mutta kyllä sitä vanhaa kunnon raivokasta ja sanoituksilla kikkailevaa Rammsteinia on ikävä.
Ite en ole koskaan livenä nähnyt paikan päältä mutta ehkä jonain päivänä vielä... Täysin samaa mieltä. Vanha Rammstein oli parempaa vaikka uudempikin on hyvää(paitsi jokkut biisit esim. Stirb nicht vor mir // Don't Die Before I Do Feat. Sharleen Spiteri mikä on aikast h......n p...a..)
kyllä se rammstein on yksi parhaista, (en viitsi alkaa toistamaan samaa mikä on jo mainittu ylempänä )
rammstein ei ole kyllä ikinä kolahtanut, mutta toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, toinen tykkää toinen ei.
Lyhyesti ja ytimekkäästi..Rammstein roks! Mutta ei se silti välttämättä se "nro 1" ole..riippuu aina niin mielialasta mita viittii kuunnella
Varsinkin tuo vanhempi Rammstein on hyvää eli kyllä sitä tulee aina silloin tällöin kuunneltua. Ja niin kuin monet ovat sanoneeet, alas päin ovat mennet. Suurin miinus on tuo kieli, itse pidän/haluan tajuta biisien sanat (käytännössä siis, suomi, englanti ja ruotsi) ja saksaa tuli joskus luettua 2 vuotta..joten tosi paljon menee ohi. jotain on tullut netistä sanoja katsottua ja suomennettua jotenkin... Mutta koska en oikein tajua mitä laulavat, niin enemmän tai vähemmän taustamusiikkina sopiva.
Rammsteinia tuli kuunneltua muutama viikko. Sitten paloi siihen täysin kiinni. Eli eipä ole bändissä kehumista. Hyvää jos haluaa kuunnella niin suosittelen Jukka-Poikaa...