Kuka antaisi tietoja Rambooster ohjelmasta? Onko se hyvä ja kanttaako se ottaa käyttöön? Miten toimii? Onko suomenkielistä versiota olemassa? Kysyy taas vähän asioista tietävä.
9x/ME windowseissa noista on jotain hyötyä, pysyy kone hetken kauemmin vakaana. Ne tyhjentää väkisin keskusmuistia jolloin sitä teoriassa pitäisi sitten olla vapaana ohjelmille jotka sitä haluavat. Eipä noissa suomenkieltä paljon tarvitse kun niissä on yleensä jonkin sortin automaatio eli kuin muistia on liian vähän tyhjänä niin se käy itse hommiin.
Uudempiin, kuten Win2000/XP en noita rambuustereita suosittele, osaavat itse sen verran hyvin jo tuon muistinvarauksen ohjelmille... Mutta 9x/ME tollasta kyllä tarvitsee ja kipeesti
No noi ramboosterit on siitä vähän huonoja että vaikka ne näyttääkin että muisti on taas puhdas niin siinä ei mene kuin sekunti niin ne samat ohjelmat ottaa taas sen tarvitsemansa muistin ja apu jää käytännössä hyvin pieneksi.
Kiitos tiedoista. Nyt ei ainakaan tartte tehdä turhaa työtä.Mukavaa kun on henkilöitä joilta voi kysyä apua/tietoja kun ei aina itse tiedä.