Radeon x800 TV-Out Väri ongelma

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi TuplaM 16.03.2006.

1. TuplaM

TuplaM Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Omistan Radeon x800 näyttiksen, uusimman ajurin latasin eilen(uusin ainakin peliplaneetan mukaan) ja Tv:ni on Beko(en tiedä mikä mutta alle 2v vanha), siinä on erillinnen paikka s-videolle johon olen yrittänyt kytkeä tietokoneeni.. Kytkeminen onnnistuu näyttis tunnistaa tv:n mutta kuva on MUSTAVALKONEN, Signal Format on kohdassa B/Pal mikä tietääkseni on oikein(olen yrittänyt muitakin mutta ei toimi) Olen nyt n. kuukauden ajan yrittänyt tuloksetta saada värejä näkyviin, olen myös yrittänyt scartin kautta mutta sekään ei ole auttanut.. Joku joka tietää näistä asioista enemmän voisi ystävällisesti auttaa minua, Olisin erittäin kiitollinen..

2.  
  3. NUIJJA

NUIJJA Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  4. TuplaM

TuplaM Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kokeilin noita ei auttanu eikä myöskään ajurien asennus.. Onko kellään mitään muita ehdotuksia.. kaikki apu otetaan vastaan, itselläni keinot loppuneet..

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Siellä TV:n asetuksissa tod näk löytyy tuo S-Video tilan laittaminen päälle, jos ei löydy/löydä niin vaihtoehdoksi jää käyttää RCA/komposiitti kaapelia.

6. NUIJJA

NUIJJA Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66

Jaa tämä sivu