eli siis näyttiksen paketis lukee et saa 16 pipelinee käyttöö mut ku katon atitoolsil ni näyttää et vaa 8 on käytös. eli miten saan noi lopuksi käyttöö ??????
ai alkuperäsessä paketissa lukee että saa 16 hihnaa käyttöön? kirjaimellisesti? Joko sulla on väärä kortti tai väärä paketti mutta ei Clubin X800RX kortista saa mitään irti. ku nostettua kelloja jos kestää
Jos virhe on pakkauksessa, niin nosta kanne ja ota Club3D:ltä rahat pois. `-) EDIT: Jaa nyt huomasin. Teksti tarkoittaa (up to 16 pixelpipelines) koko X800-sarjaa 16:een pixelipiippuun asti.
heh voiha se olla tai sit ne todellaki saa jollai helvetin yksinkertasel taval käyttöö mitä kukaa ei oo viel tajunnu
tohon vikaan voin sanoa sen, että ei saa ja on niitä kokeiltu ottaa käyttöön yksinkertasesti ja vähemmän yksinkertasesti! ei ole tarkoitus masentaa
moro. mä oon ostamassa tota x800rx, onko se hyvä että kanattaako ostaa? kumman ostan x800rx vai geforse 6600gt?
moro. mä oon ostamassa tota x800rx, onko se hyvä että kanattaako ostaa? kumman ostan x800rx vai geforse 6600gt?
kyllä taitaa x800rx olla parempi ainaki mulle nii sanottii ja saa kellotettuu iha hyvin jo alkuperäsel tuulettimel.