Mistä kiikastaa kun agp-väylänopeus ei pysy kirveelläkään 8xssä? Tässä on samat emolevyn piiriajurit (mitkä onkaan) ja näytönohjaimen ajurit kuin viimeiset puoli vuotta, mutta väylänopeus on vain tipahtanut nollille. Sen puoli vuotta toimi kyllä. Olen koittanut asentaa molempia ajureita uudestaan mutta ei auta - ja ties kuinkaa montaa näytönohjaimen ajuria olen kokeillut.. omegaa ja atin omia. Mikä hemmetti on? Onko näytönohjain vain tullut tiensä päähän? Edit: ai niin, voiko directx aiheuttaa tämän? Ennen minulla oli directx9.0 ja asensin 9.0cn. En tiedä sitten alkoiko oireet asennuksen aikaan, mutta hyvinkin mahdollista.
Joo. Olen kokeillut pistää päälle ja ottaa pois "fast writeä" ja "AGP performance controlia", mutta ei ole niilläkään ollut vaikutusta. JA AI NIIN.. se unohtui vielä mainita, että ati2dvag.dlln takia cpu to agp controller on vaihdettu PCI-to-PCI bridgeksi. Radeonin omistajille varmasti tuttu bugi. Kokeiltu. Ei apua.
Voisko tästä johtua semmonen, että kyseinen näyttis ei pelaa täysillä tehoilla vaan tökkii melkeimpä joka pelissä?
Mikä emolevy sulla on? Kannattaa asentaa uusimmat 8.5. Catalystit ja sitten niihin tämä hotfix. Kerro sitten auttoiko. http://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&questionID=31542
Ei onnistu ei. Ei pysty asentaa noita catalystejä valittaa jotai että "ei läpäise windows testiä" tai joita tommosta.