elikkäs, jos joku osaisi neuvoa mua tän kans olisin kiitollinen. kasasin justiin uuden koneen, ja hommasin siihen club3d hd 2600xt näyttiksen. ongelmana on se, että kun olen asentanut näyttiksen ajurit ja sen jälkeen käynnistänyt koneen uusista, windowsit ( vista ja xp mce ) alkaa winee että ei oo oikeita ajureita tai ne ei toimi kunnolla. latasin suoraan atin sivuilta ajurit ja niiden pitäis olla oikeat. kokeilin myös omegan ajureita, mutta nekään eivät toimineet. emarissa on integroitu näyttis, ja kun aloin tutkimaan asiaa nii näyttäisi siltä, että aina kun asennan ajurit niin ne asentuvatkin siihen integroituu näyttikseen. eli onko mitenkää mahdollista niinsanotusti poistaa tätä integroitua siitä, sillä se tuntuisi häiritsevän tätä ajuriasennusta? jos joku tietää/tajusi tän mun ongelman ja osaa viel vastata nii hyvä on
Emolle integroitu näyttis pitäisi saada pois käytöstä BIOS-asetuksista. Siellä pitäisi olla joku kohta "Integrated devices" tms.
minulla on sellainen ongelma kun ostin juuri club 3d hd 2600 XT GDDR3. Asensin viimeisen 7.10 ajurin CCC ja kaikki toimii,paitsi en saa kellotettua sitä ATI Overdrive osalla millään?? Voiko joku auttaa...