pitäisi kellotella 9800 prota, mutta ymmärtääkseni siinä on lukko (?) tai ainakaan kellot ei pysy koneen uudelleenkäynnistyksen jälkeen kohdallaan, niin olisiko kenelläkään tietoa miten siitä pääsisi eroon. olen yrittänyt kellottaa atitoolilla ja atitray toolsilla, molemmilla samoin seuraamuksin. Olen tässä harkinnut noita omega-ajureita, kuulemma joskus päästy sillä tavalla lukosta pois, mutta miten tuo tv-out toimii niillä? kiitoksia etukäteen kaikille jotka osaavat auttaa
Kokeile rivatunerilla sillä tietääksenä pitäs saaha ne kellot lukittua sitä en kuitenkaan osaa sanoa että pysyykö ne mutta kannattaahan aina kokeilla.
Jos englanti sujuu, niin tässä olisi ilmeisesti kattava ohje miten Radeon 9800 Pro:sta fläshäät XT:n, itsellä ei ole kokemusta, mutta uskon että se ei ole kaikkien korttien kohdalla mahdollista. Tässä nyt kuitenkin linkki: http://www.rojakpot.com/showarticle.aspx?artno=92 EDIT: Varoitus nyt vielä että tällä fläshäyksellä on mahdollista sekoittaa kortti täysin.
Muista tarkistaa että sulla on R360 ytimellä varustettu R9800 Pro, koska muuten tuo flashaus ei ole mahdollista. Tarkista vielä ohjeesta, että kumpi piti olla, kun en varmaksi osaa sanoa. Ei mulla ainakaan omassa 9800Prossa mitään kellolukkoja ole.. Mut mun onki R350 ytimel, sun voi olla R360... Mul on muuten Zalmanin Passiivinen jäähy, ja hyvin on toiminu pienil kellotuksil, mut mul on ainakin omasta mielestä hyvä ilmankierto paril tuulettimel kotelon sisäl. Virheitä kuvassa alkaa tulla vasta jossain 450Mhz vaiheil(samat kellot prossul ja muisteil) Tämmöst tänää.
kiitoksia paljon vastanneille, pitää tarkistaa tuo TearToxin kertoma juttu, huomasin muutes saman että alkoi siinä 450 MHz:n paikkeilla tulla häiriötä.
pitää laittaa rasti kohtaan "enable overclocking on windows startup" (tai joku tommonen), niin saat ne kellot pysymään.
Tossa mun kellotus tulos 9800 pro:lla http://www.et4fun-taistelukoulu.org/modules.php?op=modload&name=News&sid=21&file=article&pageid=2 ja tosiaan kellot ei jää käyttöön, jos ei ruksita sitä kohtaa enable overclocking at windows startup, tai jotain sinne suuntaan.
joo sain jo homman toimimaan, mutta missä muka atitoolissa on tuollainen enable overclocking at windows startup nappi, vai puhutteko rivatunerista? vai onko att:ssä jossain tuommoinen nappula?