QuickTime Alternative ohjelma ei toimi normaalisti. Ääni kuuluu, mutta kuva ei näy. Missä vika ? Tämä ilmenee kun menee Finnkinon sivuille kattoon leffanpätkkiä. Sama ongelma Internet Explorer 6, Opera 6.27 ja Firefox 2.0.0.14 kaikissa selaimissa. Mikä neuvoksi jotta kuvakin näkyisi ? Kiitos neuvoista !
Kokeiles asentaa tuo koodekki. http://www.free-codecs.com/download/real_Alternative.htm FFDSHOW ei tekis kans pahaa. Riippuu missä formaatissa klipsit on.
"karhi" Mulla oli jo asennettuna tuo antamasi kodekki ja se toimii. Mutta tuo QuickTime Alternative ei suostu toimimaan, ei sit millään. Olen päivittänyt näytönohjaimen ajurit ja kokeillut eri kodekki paketteja. Mutta ei mikään auta. Lisäksi asentelin tuosta QuickTime Alternative vanhempia versioita, mutta nekään eivät toimineet. Tämä juttu on mulle aika mysteeri. Mulla on käyttisenä Windows XP Home Edition SP3 ja viruksentorjuntana F-secure. Voisiko nämä seikat vaikuttaa asiaan ?
Finnkinon sivut QuickTime ohjelman, mutta sekään ei auta. Kokeilin mediaplayerillakin toistoa, mutta ei onnistu.
Kokeile vielä poistaa quick time ja aja ccleanerilla rekisterin puhdistus ja asenna viimeisin quick time alternative.
Ei tule muuta mieleen kuin tuo f-secure, mullakin oli se ja kaikenlaisia ongelmia oli joten vaihdoin sen avast virustorjuntaan ja ongelmat hävis.