Ongelma ilmenee, kun yritän käynnistää pelin kuvakkeesta, niin näyttöön tulee musta ruutu ja hetken päästä virheilmoitus. Onko tosi ettei Quake4 toimi vistalla?
Pitäs toimia,otin pelin hyllystä ja asensin ku ei ollu muuta tekemistä persauksen raapimisen lisäksi mut piti asentaa vistaan käypä flash ja avata levy ja suorittaa setup järjestelmänvalvojana,mut toimii niinkuin pitää.
Jaa, taitaa olla kyse näyttiksestä.. Se ei pysty pyörittään peliä.. Näyttis on Nvidia GeForce 7950GT. Console vihjaa joitain tällästa: "Texture compression unavailable"
Pelasin kyseisen pelin läpi vistalla läpi radeonin 9800pro kortilla joten voisin melkein väittää että peli toimii sinunkin näyttiksellä En nyt muista mikä jippo tuossa oli mutta voisit ainakin kokeilla sitä että ajat peliä järjestelmän valvojan oikeuksilla tai sitten vain muutat pelin XP yhteensopivuustilaan.
EH... Kerkesin jo formatoida koneeni ja asensin Xp:n(Suutuin Vistalle, ja siihen on monta syytä >.<). Ei toimi Xplläkään. Kohta pitää alkaa peliä kiikuttamaam takas kauppaan, ku ei mikään HYVÄ peli toimi tällä ***** Nvidian pas****. Mutta ennen sitä, oisko vielä neuvoja?
Näyttiksestä ei ole kiinni, itse menin pelin läpi ATI 9600 näyttiksellä ja samalla prossulla mikä sulla on(AMD Sempron 3000+). Joten osista tuskin riippuu.
Tietääkseni Quake 4 käyttää OpenGL:ää ja että Vistassa ei ole OpenGL-tukea. Mulla Quake 4 toimii ihan hyvin XP:llä ja Radeon X1600 Pro:lla (AGP-paikkanen).
Miks mulla tulee mun koneella se Vistan hiiri siihen peliin mukaan,eli se näkyy siinä pelissä..Miten saisin sen pois siitä ''tähtäimestä''? Kiitos jo etukäteen!