Moi oon ostaas uuden näyttiksen Asus 9800GX2 ja pelkään et mun poweri ei pysty pyörittään sitä. Spec: Prosessori--Intel celeron d336 Emolevy--Asus P5LD2 SE Poweri-- En tiiä merkkiä mut tuottaa 450W Kovo-- 1xWD Green 500Gb Prosessori cooleri-- Noctua NH-U12F yks joku LG:n DVD/CD burner Koneessa ei oo ku yks tuuletin joka on prosessorin tuuletin oon ostaas uuden powerin,prosessorin, emolevyn ja muistin tässä lähitulevaisuudessa
Tosissaan kannattaa ostaa ne lopussa mainitsemasi osat samalla, kun ostat tuon näyttiksen. Ja kannattaa pari tuuletintakin koneeseen ostaa, jos kotelossa paikkoja on.
Joo, mut en saa niitä muita osia vielä ja pidän koneen kotelona auki. Mut haluisin vaan tietää jos mun poweri toimii ton näyttiksen kanssa?
Siinä powerin kyljessä pitäis olla jonkunnäkönen mallinumero (Model No. tai vast.). Googleta se, niin sen merkki luultavasti selviää. En nyt osaa sanoa mitä 9800GX2:lle suositellaan, mutta epäilen tuon riittävyyttä vahvasti.
oon menny tonne ''eXtreme Power Supply Calculator Lite v2.5'' ja siellä sanotaan et se justiin riittäis