Pyöriikö GTA4 tällä kokoonpanolla HYVIN?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi mikkoi 16.03.2009.

1. mikkoi

mikkoi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aikomuksena olisi ostaa GTA4 PC:lle, mutta kuin luin muutamia arvosteluja ynnä muita, niin sanottiin että on helvetinmoinen tehosyöppö.
    Vaikka joillakin kone täyttää kaikki "suositukset", niin peli ei kuitenkaan pyöri niin kuin pitäisi.

Allekirjoituksessa lukee kokoonpano. Ajattelin vain, että onkohan tuo 2 gb:n muisti tässä pullonkaulana, kun suosituksissa lukee 2,5 gb.

2.  
  3. Rodom

Rodom Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eiköhä se noila toimi

4. Artsigon

Artsigon Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tässäkin vain lesoillaan koneella? Tottakai se pyörii kun tehonäyttis 8800 sarjasta ja kunnon intelin quadi. Turha viesti minusta kun itsestään selvää. Muistista ei ota kiinni kun itsekkin olen vetänyt tapissa 2gt muistilla, jopa gigan muistilla meni mutta väliin pätkäs.

5. mikkoi

mikkoi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En lesoile koneella. Ajattelin vain, kun pelaajilla ei toimi GTA4 vaikka suositukset täyttyy. Itsellänihän ei suositukset täyty tuon 2gb:n osalta.
    Kyllähän se oli ihan itsestään selvyys, että peli toimii ainakin näyttiksen ja prossun osalta, mutta muisti jäi mietityttämään.

6. P_p_ntori

P_p_ntori Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viimeisimmillä GTA4 ja näytönohjain päivityksillä pitäisi pyöriä ihan hyvin.

En ymmärrä mitä kokoonpanolla lesoamista tässä nyt muka on. Aika on jo noistakin osista ajanut ohi.

7. BlackPawn

BlackPawn Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No enpä tiedä, että pyöriikö oikein millään. GTA4 on paska käännös pleikalta ja se ei tahdo pyöriä oikein edes minun koneella (Q9450 ja HD4870 jne.) Tai pyöriihän se ihan sujuvasti, mutta graffat nyt ei oo kummoset vaikka oliskin täysillä, koska pelin koodi ei ole mitään erityisen hyvää. Paskaa sanon minä.

8. SpeechMan

SpeechMan Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni on aika lailla sama kokoonpano (sigussa), mutta eipä tahdo GTA IV silti oikein pyöriä. Tosin tuntuu enemmän olevan riippuvainen auringonpilkuista kuin koneen tehoista, välillä pyörii oikein hyvin, välillä alkaa pätkimään ja joutuu laskemaan asetuksia ja joskus alkaa pätkimään eikä auta muu kuin sammuttaa peli ja bootata kone.

9. thejammy

thejammy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    jos tuo muisti on pullonkaula niin sen kun ostat 2gigaa lisää, halvempaa kun näkkäri alkaa olemaan.....

10. mikkoi

mikkoi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sitten pitäisi ostaa samalla uus käyttis, koska 32-bittisessä toimii maksimissaan 3gb.

E: tietysti voisin ostaa 2 x 512mb, mutta sitten menee kaikki muistipaikat täyteen vain 3gb:llä.

Viimeksi muokattu: 17.03.2009
  11. fiej

fiej Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toimii ja toimii... Eikös 32bittinen vista TUE jotain 3.5gigaa ja ne mitä menee yli, menee yli... Et jos ostaisit 2 lisää ni se käyttäis vaa siitä sen 3.5... Eikövaiko?

12. mikkoi

mikkoi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    32-bittinen järjestelmä kyllä tukee 4gb, mutta siihen lasketaan mukaan myös näyttiksen muisti. Itselläni on näyttiksessä 768 Mb muistia.
    Jos minulla olisi 4gb muistia, niin silloin saisin käyttöön 4gb - 768mb = 3.232 Gb eli 768 Mb menisi muistista hukkaan.

Viimeksi muokattu: 17.03.2009
  13. thejammy

thejammy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    noinhan se on, enpä huomannut tsekata tsigusta vistan versiota... mutta kumminkin kun muistit ei kovinkaan hintavia ole niin tuohon voisi sitten vaikka sen gigan heittää lisäksi vielä jos ei pyöri, muttak yllä uskosin että pyörii.

14. VILLE78-

VILLE78- Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Windows Vista, 2x 2G muistikampaa tosin 3g näyttäisi olevan ainakin Everestin mukaan. Nvidia GeForse 8800GTS näytönohjain, • Intel® CoreTM 2 Duo E4400 (Socket LGA775, VIA PT890 - piirisarja)

Kaikkien muiden kohdalla ainakin windowsin pisteytys riittää mainiosti paitsi ram muistin. Se oli pisteytetty 4,1 ja muistia oli 2g joten kävin ja ostin siihen kaksi kahden gigan kampaa. Pisteytys on edelleen 4,1. Osaisiko kukaan sanoa miksei se noussut.

Gta iv on itsellänikin ja ongelma on että peli antaa tosi huonot arvot minulle jo alussa eli grafiikkapuolen valintoja ei edes pääse nostamaan ruohonjuuritasosta. Peli toimii jotenkin mutta kokoajan semmoista pikku häikkää / jumittumista on ilmassa. Ja nopea kuva ei oikeen pysy mukana.

15. Pasey_90

Pasey_90 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse olen aina käyttänyt Tätä sivua kun on pitänyt selvittää että pyöriikö jokin peli minun kokoonpanolla.

16. VILLE78-

VILLE78- Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tosi hyvä linkki! Kiitos.

Jaa tämä sivu