Pulassa pöspin downgradettamisen kanssa

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi Kaukasus 28.02.2009.

1. Kaukasus

Kaukasus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä homman nimi on se että Pandoran patteri on ostettu, ja magic memory stickiä on koetettu luoda useammankin eri ohjeistuksen mukaan, useampaan kertaan. Yritys kuitenkin tyssää aina siihen etten vaan jostain syystä saa sitä itse downgradetusta alkamaan. Kun olen sen memory stickin luonnin vienyt loppuun ja sitten vaihtanut normaalista akusta Pandoraan, pöspi käynnistyy aivan normaaliin tapaan. Ei tule mitään mustaa ruutua ja tekstiä niinku pitäisi. Missä oikein on ongelma?

Pandora lienee ihan toimiva, kun sen laittaa koneeseen niin tosiaankin tuo vihreä valo syttyy itsestään ja kone pyörähtää käyntiin ilman virtakytkimen erillistä käyttöä. Muistikortti on Pro Duo, 8-gigainen. Official Firmware joka toistaiseksi pöspistä löytyy on 3.90. Ja olen mielestäni noudattanut ohjeita viimeisen päälle tarkkaan.

2.  
  3. Calock

Calock Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ongelmasi on tämä liian suuri muistikortti. 4 gigan muistari on suurin missä toimii MMS.

4. jumbo1234

jumbo1234 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mul on ainaki toiminu 8gigasel muikkaril.

5. simuna

simuna Guest

Mulla oli samanlainen juttu... Jos sulla on se MMS tehty ja laitat pandoran akun sisään niin painappas siinä käynnistyksessä L näppäintä pohjassa. Mulla ainakin toimi näin!

6. Wip3r

Wip3r Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Viimeksi muokattu: 28.02.2009
  7. Kaukasus

Kaukasus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos kaikille vastauksista. Erityisesti ekalle postaajalle, tarvitsi tosiaan olla pienempi muistikortti prosessia varten. Nyt pelittää!

Jaa tämä sivu