Puhelin USB:n kautta nettiin?

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Samase 19.06.2006.

1. Samase

Samase Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Huomenta päivää, N70 puhelimen omistan ja ois tarve saada se USB kaapelin kautta internettiin. Omistan welhon laajakaistan ja reitittimen, sekä pöytäkoneen ja läppärin. Muita välineitä ei ole. Bluetooth sovitinta ei ole, joten puhelin pitäisi saada nettiin nimenomaan USB kaapelilla. Onko se mahdollista?

Tämän lisäksi saako puhelinta käytettynä web camina usb kaapelin kautta esim. MSN messengerissä TIETOKONEELLA? Bluetoothillahan tämä onnistuu, mutta mobiola webcam ei ainakaan suostu toimimaan minulla. Ei edes usb versio.

2.  
  3. sampe73

sampe73 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. Samase

Samase Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onhan minulla PC suite, mutta en nyt tiedä mihin vastasit. Eihän pc suitella pääse nettiin, eikä sillä voi webcamiakaan säätää. Muistaakseni
    pc suitella nimenomaan TIETOKONE pääsee PUHELIMEN kautta nettiin, mutta minä etsin tätä yhdistelmää: PUHELIN PÄÄSEE NETTIIN TIETOKONEEN KAUTTA.

5. PERAtzy

PERAtzy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. Samase

Samase Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nuo kaikki ovat bluetoothin kautta. Löysin nuo jo ajat sitten, mutta kun tarvitsen USB:n kautta..

7. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Miksi et vain osta USB-Bluetooth sovitinta? Eikai ne niin kalliita ole? Ja ohjeetkin olisivat jo valmiit.

8. Samase

Samase Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin eilen ja palautin samana päivänä kauppaan. Se aiheutti hirveätä päänsärkyä koneen kanssa, kone heitti sataa tuhatta erroria ja valitti ties mistä. Yhteensopivuus ei ollut oikein hyvä..

Jaa tämä sivu