1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

psx1 tökkii

Viestiketju Kaikki muut pelikonsolit -osiossa. Ketjun avasi janii 30.03.2005.

  1. janii

    janii Member

    Liittynyt:
    04.11.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Otin Final Fantasyn netistä ja poltin sen img tiedoston clone cd:llä.Sain pelin lähtemään käyntiin psx1:ssä mutta se hidastui kunnes pysähtyi kokonaan, mikä neuvoksi?
    Entä jos peli on netistä otettaessa jonkin muun päätteinen niin tapahtuuko poltto samalla tavalla?
     
  2.  
  3. romero

    romero Regular member

    Liittynyt:
    29.03.2003
    Viestejä:
    802
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Levyn toimimattomuus saattaa johtua polttonopeudesta, mitäs käytit? Mitä muihin imagemuotoihin tulee niin pääsääntöisesti polttotavoissa ei kauheasti eroja ole, mutta kannattaa muistaa että kaikki ohjelmat eivät tue kuin muutamien tiettyjen imageformaattien polttamista.
     
  4. Casepri70

    Casepri70 Regular member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    429
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kannattaa polttaa mahdollisimman hitaalla nopeudella, että ei tuu virheitä jmp...
     
  5. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Ja PSX:lla on lukuongelmia joillakin levyillä. Eli älä käytä 50cd:n paketeissta olevia halppislevyjä. Lisäksi ohjelma kannattaa olla hyvä millä poltat. Itse suosittelen Alcohol120% kuulemma uusin CloneCD on myös ihan varteennotettava.
     
  6. romero

    romero Regular member

    Liittynyt:
    29.03.2003
    Viestejä:
    802
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä olen käyttänyt CloneCD:tä tähän tarkoitukseen siitä asti kun PS1 tuli taloon, eli nelisen vuotta, eikä toimivuudessa ole ollut moitteen sijaa.
     

Jaa tämä sivu