1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Psx pelien polttamisesta

Viestiketju Kaikki muut pelikonsolit -osiossa. Ketjun avasi Boksi 03.11.2004.

  1. Boksi

    Boksi Member

    Liittynyt:
    23.04.2004
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ajattelin kysäistä yhtä asiaa... Eli kun polttaa jonkun psx1 -pelin tyhjälle CD:lle, niin vaikuttaako se levyn merkki tai koko siihen CD:n toimivuuteen modatussa playstationissa.

    Kannattaako esimerkiksi näille:[​IMG] levyille polttaa psx -pelejä??
     
    Viimeksi muokattu: 03.11.2004
  2.  
  3. hekuli

    hekuli Guest

    kaikki levyt tuntuu toimivan kunhan ei ole rw levy, se ei toimi.
     
  4. Boksi2

    Boksi2 Member

    Liittynyt:
    06.11.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    toimiiko poltettu peli modatussa playstationissa,jos se toimii tietokoneen playstationemulaattorissa.
     
  5. hekuli

    hekuli Guest

    en ole kokeillut tietokoneella pelata psx:n pelejä, poltetut on kyllä toimineet pleikkarissa kunhan poltto onnistuu.
     
  6. Boksi

    Boksi Member

    Liittynyt:
    23.04.2004
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla olisi tietokoneella yksi playstationin peli, joka on nrg image muodossa. Mitenkäs tuommoinen image pitäisi nerolla polttaa, että se toimisi modatussa playstationissa???
     
  7. hekuli

    hekuli Guest

    se on nero image ja se poltetaan nerolla, valitset vain polta image ja sillä selvä.
     
  8. Fidelaar

    Fidelaar Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2003
    Viestejä:
    817
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mul on yks poltto menny sellaseks että emulaattorissa toimi mutta psx:ssä ei käynnistynyt alkukuvaa pidemmälle, ja alkukuvakin oli vajaa logo...
    Mun mielestä ennemminkin polttonopeus kuin aihion merkki vaikuttaa toimivuuteen...
     
  9. hekuli

    hekuli Guest

    jotkut pelit vaatii bootti levyn,varsinkin uudempi pleikkari, minulla on vanha ja se ei sitä ainakaan vielä ole tarvinnut.polttonopeus ei minulla ainakaan ole vaikuttanut,24 kertaisella yleensä olen polttanut.jos siinä imagessa on joku vika.
     
  10. sveneerik

    sveneerik Member

    Liittynyt:
    17.11.2004
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mut hei pystyskö kukaan laittamaan poltto-ohjeen ihan alusta alkaen ja sillai et idioottikin=minä ymmärtää mitä on tekemässä, kun nyt oon yrittäny ja erehtyny jo aikas monta kertaa...alkaa tuleen kalliksi tämä :)
     
  11. nh1131

    nh1131 Regular member

    Liittynyt:
    30.07.2004
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Koitin ottaa imagen PS1 pelistä CTR,
    (crash team racing).
    En saa toimivaa, olen kuullut että siihen pitää liittä netistä joku tiedosta?
    Miten se tehdään....(rautalanka neuvo).
    Ohjelmana olen käyttänyt Clonecd:tä
     
    Viimeksi muokattu: 19.11.2004

Jaa tämä sivu