Kävin lataamassa yhden PSX pelin mut en saa toimii sitä pleikkarissa...On mod-piiri Aluksi tein WinRar:illa mitä piti tehdä, sitten mulla oli bin ja cue tiedostot. Bin tiedoston purin Isobusterilla ja sit poltin, mut ei näkyny pleikassa mitään... Miten sen cue filun saa liitettyä siihen?? Voisko sen pelin toimivuutta haitata jos siinä ei oo cue filee mukana?? KIITOS ETUKÄTEEN!!
Eikö Senior Member tiedä sääntöjä, vai onko se peli ilmaisessa jakelussa luvallisesti. Mitä en oikein jaksa uskoa ilman linkkiä..
Kyllä senior member tietää säännöt, mutta kun en tiedä tarkasti missä piratismin raja menee! Tämän theardin voi sulkea
Rajatapausta, mutta jos pidetään ne mölyt mahassa "Olin sikak3wl ja donasin uusimman wareXXtro judzkan kazzzasta ja nysse sano 'naps'" -ideoista. Ketään ei kiinnosta. Eli: "Voinko polttaa ns. oikein PSX-pelin varmuuskopion joka on .bin -tiedostona, vaikka mukana ei ole .bin:iin liittyvää .cue -tiedostoa?". Voit, jos tiedät jotenkin millä CD Modella bin pitää polttaa. Minä en tiedä.
Ja bin/cue poltetaan CDRWinillä, Nerolla, Fireburnerilla tms. Jos sen purkaa ja polttaa pelkät tiedostot, niin ei taatusti toimi.
Älä pura mitään vaan Laita Polta image (Nero) jonka jälkeen laitat siihen tiedostojen laaduksi Kaikki tiedostot *.* ja etsit bin-filun ja poltat sen.. Laita rasti siihen Raaka data systeemiin ja polta.. Siitä tulee sama kuin alkuperäinen..
miten se cue file liitetään siihen? "tiedostojen laaduksi Kaikki tiedostot"= Eli missä kohti toi pitäs tehä?
Entäs ku mulla on nyt pelkkä Image tiedosto. Ei tullut cue mukana, niin mitenkä se pitää polttaa nerolla? Hain kyllä noita viestejä, mutta niistä ei ollut paljon apua... Mutta tuo Bin/Cue jutskan osaan jo...