Olen täysin tietokoneisiin perehtynyt nuori mies, mutta nyt alkoi käsikonsoli kiinnostamaan etenkin matkoja ajatellen. Mikä PSPn malli se kannattaisi olla, vai onko PSP ylipäätään hyvä valinta? Vaatimuksia näin yleensä olisi suurikokoinen näyttö, mahdollisuus katsoa helposti elokuvia laitteella (ladata ne koneelta muistikortille siis, ei ostaa) ja tietysti tasokas pelaaminen ja pelivalikoima. Olen myös kuullut, että joitakin PSPn malleja voi modata; mitä tämä tarkoittaa? Kiitoksia vastauksista Roni
PSP:n malleista suosittelisin tällä hetkellä PSP-3000, koska sen voi modata (= mahdollisuus pelata ns. "varmuuskopioituja" pelejä) ja koska PSP Go on kallis ja surkea floppi. Mutta tarpeistasi päätellen iPod Touch olisi erittäin varteenotettava vaihtoehto. Sillä hoituu kaikki luettelemasi asiat ja se on ohut ja käytännöllinen laite. Hintakin on 8GB:n muistilla samaa luokkaa kuin PSP:n. Eli, itse suosittelisin iTouchia.
Psp kannattaa hankkia! osta psp slim ja lite sillä se on ohuempi ja kevyempi. Modauksestaen oo varma, mut joku sano et se on tehokkaampi kuin muut (en oo asiasta varma) Sitä paitsi se on aika suosittu vehje ja siinä on umd-liitintä jolla voi katsella videoita töllöstä (En omista laitetta, mutta ostan sen (ehkä) maanantaina ja olen lukennut siitä paljon ja kysellyt ja tulin tällekkin keskustelu palstalle vain tiatoa hakemaan. HUPS! en pysynnyt aiheessa. sry! LOL!
Psp kannattaa hankkia! osta psp slim ja lite sillä se on ohuempi ja kevyempi. Modauksestaen oo varma, mut joku sano et se on tehokkaampi kuin muut (en oo asiasta varma) Sitä paitsi se on aika suosittu vehje ja siinä on umd-liitintä jolla voi katsella videoita töllöstä (En omista laitetta, mutta ostan sen (ehkä) maanantaina ja olen lukennut siitä paljon ja kysellyt ja tulin tällekkin keskustelu palstalle vain tiatoa hakemaan. HUPS! en pysynnyt aiheessa. sry!
Suosittelen ihan sitä PSP-1000 (Kaikkein vanhin). Perustelut: -Halpa -Ei floppi toisin kuin GO -Parempi sopivuus käteen kuin uudemmissa. Haitat: -Painavampi -Ei kirkasvärinäyttöä eikä mikrofonia Eli ehdottomasti 1000
Kirkasvärinäytöllä ei itselläni ainakaan ole mitään merkitystä. Pärjään tolla PSP-1000:lla ihan hyvin päivänvalossakin, etsin vain vähän varjoisemman paikan. Värit ovat muutenkin huippua. Mikrofonin voi taas ostaa, joten käytännössä silläkään ei ole paljoa merkitystä.
osta psp slim&lite se on kevyempi.siina on tv-liitanta.siina on paljon muistia ja modaus on tehokkaampi ku muissa. paitsi psp GO:ssa,mutta siina on niin pieni naytto. Mtta jos sulla on tommoset vaatimukset niin siinatapauksessa Ipod toutch. mutta osta mielummin psp slim&lite
Vois jotain itsekkin kirjoittaa. Ipod Touch 8G ostin jouluksi oli valitettavasti 3 series jota ei pysty ainakaan vielä häksäämään auki pysyvästi kas kummaa 2 kalliimpaa mallia oli vanhemaa 2 sarjaa jotka saa breikattua. Nekin uudistuu kunhan omppu ensin katsoo kuinka tuo ensimmäinen jailbreikataan. Psp heh menisin samantien ostamaan jos olisin varma että kyseisen vekottimen saisi häksättyä auki eli ihan omia ohjelmia vaan ei tietenkään mitään laitonta. Mut koska suurella todennäköisyydellä ei löydy enää vanhaa mallia en ota riskiä. Ei pahemmin kaupat mainosta mikä psp-2000 sisältä on. psp-3000 ongelmallisin ja go no ei mennä siihen. Tuli matka käyttöön hankittua ds lite en kadu kun ottaa huomioon kuinka helpolla pääsi. Todella helpolla eikä jäänyt paperin painoksi odottelemaan niin kuin omppu ritsa. psp 1000 on ostettu joka paikasta loppuun aasian maata myöten joku voi ehkä käytettynä löytää sikamaiseen hintaan ja ? kunnolla.
Väärin. 8gb malli ON 2nd generationia (ei kuulokemikrofonia, ei 600mhz suoritinta) kun taas 32 ja 64 gigaset ovat uusinta 3rd generationia (sisukset samat kuin iLuuri 3gs) ja nämä kaikki voidaan jailbreakata.