no just...eikö psp:n (ja muittenkin konsoleitten) modauksessa ole se ideana että teet itse siitä sellaisen kuin haluat? (siis ulkoasu puolella) mikäli puhut ledeistä jne, eikö sinulla ole slim? jos on, niin unohda mut jos haluat vain custom firmiksen, niin enköhän voisi sen tehdä. tosin voit huoletta antaa homman muillekkin :O
Kuis noin? eikö se ole vain sama juttu kun läskillä? pandoran akku vaan sisään ja maaginen muikkari, painat vaan kerran x ja odottelet hetken. ja eihän siinä mitään vaikeaa ole. voisin kyllä sen tehdä, mutta jos olet mitään sopinut jumbon kanssa niin anna homma sille :S
Eiku jos Mapesa haluu nii anna hänelle. koska hän on kokeneempi kuin minä. Ja jos oisit antanut minulle niin asun espoossa ja samalla hinnalla olisin minäkin, mutta anna mielummin mapesalle.
Noku modasin ekaa kertaa Slimiä nii ei ollu sitä newbie installeria. Nii se oli aika kivuliasta, ku ei millää mahtanu toimii. Mut sit tajusin et yks ohjelma piti lataa ja käynnistää se ennenkuin alotat alentaa psp:tä. Ei vaa tuu mielee sitä ohjelmaa. Mut Newbiellä on helpompaa.
Joo ok jumbo, älysin jo. mutta warking94, mikset vilkaisisi TÄTÄ. Myyjä lienee luotettava, mutten voi olla varma.