PSP Slim & Lite [The Simpsons pack]

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi Aamukahvi 20.12.2007.

1. Aamukahvi

Aamukahvi Guest

Eli onnistuin löytämään joulahjani eli tuon PSP:n. Ja pari kysymystä kun ei tuota kokemusta ole:

1. Löysin myös 2Gt muistikortin, riittävän kokoinen?

2. USB-kaapelilla siirretään kaiketi musaa/leffoja koneelta PSP:hen, mistäs ko. johdon saa ostaa?

3. Voiko ko. laitteeseen laittaa ladattuja pelejä tuolla USB-kaapelilla?

4. Olen lukenut noista Firmwareista, mikä versio tuossa PSP Slim & Lite The Simpsons packissä on? Voiko siihen laittaa netistä ladattuja pelejä suoraan vai pitää firmwarea muuttaa? Jos pitää onko se vaikeaa?

Ei sen enempiä.

Edit: kysymys nro 4 lisätty.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.12.2007
  2.  
  3. Qimmo

Qimmo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    1. Riippuu aivan tarpeistasi, minulle ainakin tuo 2gt muistari on aivan liian pieni. Nyt on kolme ladattua peliä GTA: VCS, Sims Castaway ja Ratchet and Clank sitten joitakin homebrewejä ja enää 400 mt vapaata tilaa. Pitäs saada vie pari elokuvaakin sinne joten MINULLE ei ainakaan riitä 2gt, mutta riippuu aivan mitä teet ja haluat PSPllesi (Jouluksi 4gt muistari :D).

2. Verkkokauppa.com, Pixmania.com, (Huuto.net :p)

3. Voi, ja todella helppoa se onkin..

4. Aamukahvi

Aamukahvi Guest

No eiköhän minulle riitä tuo 2gt, kun sulla on 3 peliä ja itellä tarkotuksena vaan joku GTA + pari elokuvaa.

Kävin hieman tutkiskelemassa PSP:tä nyt kun vanhemmat läks pois ja kattelin että onko tuo USB kaapeli ihan tavallinen FireWire (mikälie) kaapeli?

5. FatlError

FatlError Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    psp menee ihan standarti mini-USB (joka löytyy yleensä kameroista, esim. CANONIN kameroista).

6. Vaatu

Vaatu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Saman tien ostat pelkän PSP:n ja siihen 4 gb kortin, ei mitään simpsons gamea ihan romu peli ! :D

Jaa tämä sivu