PSP Slim & Lite (Ice Silver) Firmware asennus

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi Daemonia 25.03.2008.

1. Daemonia

Daemonia Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkäs, sain ostettua uuden PSP:n ja tarvisin apua noiden Customien kanssa. Luin monelta foorumilta läpi asiasta ja melkein jokaisessa luki että vaatii 3.52 customin että saisin laitettua siihen 3.90 m33-2.
    Auttakaas hieman miten etenen.

1. Toimiiko PSP Fat akku pandora akkuna? (aikasemmin tehty)
    2. Onko miten riskialtis tehdä alkuperäisestä?
    3. Onko helppo palauttaa normaaliksi akuksi?
    4. Voiko tehdä ohjelmalla vai joudunko irrottamaan pinnin?
    5. Olisiko helpompaa asentaa uusin Sonyn päivitys ensin?
    6. Mitä ohjelmia tarvin kaiken kaikkiaan?

PSP on Slim & Lite: Ice Silver, Alkuperäinen softa on 3.72

2.  
  3. psp_naab

psp_naab Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    1-hyvin toimii (tein itse)
    2-ei mitään riskiä (tein itsekin)
    3-helppo on , jos et ole avannut akkua
    4-voi tehdä ohjelmalla (akun ja muistikortin)
    5-ei auta mitään
    6-tarvitsen modatun muistikortin ja akun. akku näyttää olevan jo valmis , joten tee muistikortti tällä

http://dl.qj.net/index.php?pg=19&src=totalnewb&catid=

lataa toi , se on .rar (pura winrarilla) ja kun olet purkanut niin avaa START.exe ja seuraa ohjeita. kun kysytään vaihtoehtoa 1-4 valitse 4. se asentaa 3.71 m33 ja voit käyttää sitä myös unbrickaukseen.

EDIT- kun laitat akun ja muistikortin Slim psphen niin näytössä EI näy mitään. paina X ja psp asentaa 3.71 m33. ÄLÄ sammuta psptä , se sammuu itse kun on valmis.

EDIT- slim psp ei tue firmwareja alle 3.60 . esim jos yrität asentaa 3.52 m33 on joko heti brick tai ei aloita asennusta.

Viimeksi muokattu: 25.03.2008
  4. Daemonia

Daemonia Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo kokeilen varmaan päivällä kun saan muistikortin takasin, 14749_TOTALNewbieasyInstallerPandorasmenu mulla jo on koneella odottelemassa. Mietin vain kun PSP virta valo oli oranssin värinen kun laitoin sen FAT akun paikoilleen, mutta johtunee vissiin siitä kun ei ollut muistikortti paikoillaan.

Vielä 1 kysymys :D Firmware tallettuu koneeseen? Eix je? ajattelin vain kun on 2kpl 4Gb korttia että eihän se tarvi samaa skälää se toinenkin kortti toimiakseen? Ensimmäistä PSP:tä vasta modailemassa joten pakko kysyä :) Muita konsoleja on satoja modattukkin.

5. Ace_365

Ace_365 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jeps, koneeseen tallentuu :)

6. Daemonia

Daemonia Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hyvä homma :) Kiitokset nopeasta vastauksesta, päivällä kokeilemaan.

7. psp_naab

psp_naab Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Virtavalo voi olla oranssi.. slim psp lataa jos usb kaapeli kytketty..

8. Daemonia

Daemonia Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitokset vastanneille, nyt on 3.71 M33 alla ja päivitän seuraavaksi 3.90 M33-2 :D oli helpot ohjeet annettu niin meni kokonaiset 30sec sen jälkeen ku muistari oli tehty ja pandoran iskeny kiinni.

9. Daemonia

Daemonia Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noniin nyt on 3.90 M33-2 alla, mutta mietin että mihin laitan iso imagen muistikortille? Kokeilin laittaa /psp/game/iso kansioon mutta psp:ssä luki corrupted data? miten saan peli imagen toimimaan / mistä kansiosta jos image on .ISO tai .CSO?

10. Daemonia

Daemonia Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vastaan sitten omaan kysymykseen... Muistikortin juureen iso kansin tehdä ja laittaa image sinne, niin ja peli sisään :D

11. Daemonia

Daemonia Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkäs, kaveri sai oman PSP Slim & Lite samanlaisen kun itsellänikin.
    Ongelmana on että vaikka minulla on CFW 3.90 M33-2 niin "pandora battery creator" ei käynnisty ollenkaan? mitähän multa on jäänyt välistä? Yritetään laittaa kaverinkin koneeseen tuo sama CFW ja TotalNewbInstallerilla sekin MS tehty, mutta jostakin syystä oma PSP ei aukaise sitä battery creatoria (The game could not be started) että saisi sen Pandoran joka puuttuu.
    Olen myös kokeillut tuolla Open Source Pandora Battery Tool 0.52:lla mutta se herjas jostaki errorista erikseen, auttakaas joku jos tiedätte mikä mättää, ja jos muu ei auta niin etsin käsiini saman akun jolla ite tein oman CFW modin (se vaan saattaa kestää kauan) :(
    Kiitokset etukäteen

12. psp_naab

psp_naab Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    pandoras battery creator tarvitsee 1.50 kernelin ja slim tukee vain 3.xx kerneleitä. voit tehdä fat/slim akun pandoraksi vaikka

HellCat's Pandora battery creator

http://forums.exophase.com/showthread.php?t=5960

EDIT- jos Slim pspsi ole v*ttumaista mallia ta-085 V2 niin ei voi pandorizee akkua. Se näkyy kun avaat tuon ohjelman niin jos tulee varoitus jossa lukee..program detected mainboard ta-085 v2 or newer , cant make pandora.. (eih.. mun psp on ta-085 v2.. )

Viimeksi muokattu: 29.04.2008
  13. Daemonia

Daemonia Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, TA-085 V2 se totta kai oli :D kiitokset avusta, eikun akun metsästykseen siis.

14. jupste

jupste Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi! Mulla on PSP Slim & Lite jossa on tavallinen Sonyn firmware, 2GB Kingstonin Memory Stick PRO Duo muitikortti ja tavallinen sonyn PSP Slim akku joka menee laiteeseen normaalisti. Haluaisin päivittää laitteeseeni custom firmwaren, jolla pystyisi pelaamaan homebrewtä. Onko minun pakko ostaa Pandoran akku? Kaverillani on PSP Fat jossa on tavallinen PSP Fat akku. Voiko sitä käyttää Pandoran akun sijaan ilman että sitä tarvitsisi muokata jotenkuten? Kiitoksia vastauksesta jo etukäteen! Tarvitaanko tämän pandora akun/psp fat akun lisäksi jotakin muutakin erikoista? Olen käsittänyt että minun pitää tietokoneen kautta muunnella muistikorttiani hieman jotenkuten, mutta eihän sen takia pidä ostaa mitään erikseen? Niin, eli siis pääkysymykseni on, että voinko pandoran akun sijaan käyttää tavallista muokkaamatonta PSP Fat akkua, johon ei ole koskettu? Voinko asentaa custom firmwaren vaikkei minulla olisikaan edes PSP Fat akkua, mutten haluaisi koskea PSP Slim alkuperäiseen akkuuni avaamalla sitä?

15. psp_naab

psp_naab Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos alottaisit uuden viestiketjun.. ja on pakko ostaa pandoran akku tai avata fat/slim akku ja muunnella se pandoraksi. Ellei kaverisi fatissa ole custom firmware.

Jaa tämä sivu