1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PSP rikki. Mitä tehdä?

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi McDisney 27.06.2006.

  1. McDisney

    McDisney Member

    Liittynyt:
    27.06.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla putosi PSP noin metrin korkeudesta lattialle ja nyt se ei enää tunnista UMD levyjä. Onko muilla käynyt näin ja miten asian saisi korjattua?
     
  2.  
  3. xXx

    xXx Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    989
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no jos sieltä meni just pudotuksen jälkeen jotain rikki, niin eiköhän se pitäisi korjata. miten on kun liikuttelet sitä, kuullostaako että siellä olisi joku irtonainen osa tms. ? mutta itse tekisin seuraavan... noita myydään paljon peliliikkeissä, joissakin elektroniikkaliikkeissä jne. ja ne eivät paljon maksa. joten jos ostat sen jostakin liikkeestä niin se ei paljon kustanna, ja saat siihen vielä takuunkin. ja saat vielä lisää peliohjaimiakin.
     
    Viimeksi muokattu: 27.06.2006
  4. Danshaku

    Danshaku Guest

    xXx taisit nyt sekoittaa psp:n johonkin muuhun laitteeseen, sillä psp on sonyn kannettava konsoli jossa ei ole erillisiä ohjaimia ja jotka maksavat 200 eurosta ylöspäin.

    Mutta vieppäs psp:si liikkeeseen josta ostit sen, tai http://www.yourpsp.com/psp/psp.html#locale=fi_fi&section=homepage&setlocale=true
    sivulta menet ohjeet, sielät vianmääritys ja sieltä asiakastuki ja ohjeet(lisätietoja) ja soitat tohon asiakaspalvelu numeroon ja kysyt mikä voisi olla vialla ja jos et itse osaa korjata niin kysyt missä olisi lähin yritys asunpaikkaasi nähden, joka korjaa psp:itä.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 28.06.2006
  5. xXx

    xXx Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    989
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    olet oikeassa. taitaa olla tämä stressi mikä nyt kostautui. psp on todellakin se käsikonsoli, ja minä luin ps. pahoittelut ja koitan olla jatkossa tarkempi ja koota ajatukseni paremmin.
     
  6. Danshaku

    Danshaku Guest

    Sitä se kesä teettää :D

    Vielä tuohon asiakaspalveluun soittamiseen - Kannattaa kysyä korjauksen hinta valmiiks, ettei korjaava liike pääse pissittämään välistä liikoja. Niinkin voi käydä.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 28.06.2006
  7. McDisney

    McDisney Member

    Liittynyt:
    27.06.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Homma on hoidossa. Kiitos kaikille vastanneille!
     

Jaa tämä sivu