MOI! Eli mulla on muutama ladattu peli ISO. muotona. Jotkut toimii vallan mainiosti ilman pätkimisiä. Mutta esim. Sims 2 Castaway ja lähes kaikki pelit voivat yhtäkkiä pysähtyä. GTA pätkii taas koko ajan. Muistaakseni laitoin sen CPU speed 266 mhz. Kun jossain neuvottiin. Ja Miten pystyn pienentämään ISO. muotoa ISO: ksi , jonka jälkeen ajattelin laittaa sen CSO: muodoksi. Mutta pätkiikö se sen pienennyksen jälkeen enemmän vai vähemmän. KIITOKSIA.!
En ole mitenkääm varma, mutta jos pienennät sitä, se pätkii ehkä vieläkin, mutta ei niin pahasti. Joku vähä runsastietoisempi vahvistakoon tämän.
Sellainen juttu. Haluaisin psp:hen Game advance emulatorin. Googletamalla löysin wikipedian, joktkut ohjeet. Tosin en osaa tätä siitä asentaa. Jotain ihme juttuja. -Tarvitset lisäksi BIOS-tiedoston GBA:sta. Se on kooltaan 16 kilotavua. Nimeä tiedosto gba_bios.bin-nimiseksi ja laita samaan hakemistoon emulaattorin kanssa. * BIOSin md5-tarkistussumma: a860e8c0b6d573d191e4ec7db1b1e4f6. Ja pelejä en löytänyt. Voisiki joku siis antaa minulle selkeät ohjeet ja muutaman pelin 'linkin'.
Se se CPU speed pitää pistää 333Mhz eikä 266Mhz. Ja GTA saatta pätkiä hieman jos muunnat CSOksi 9 muunnosasteella. Mulla ainakin. Ja ISOja pystyy pienentämään UMDgenillä kai. Kokemusta ei ole..